در آستانه سفر رئیس جمهور به همدان:
به گزارش خبرگزاری آب ایران ،«احمد حیدری» یکی از مقدمات پیش از سفر رئیس جمهور را ارتباط مردم و مسئولان به صورت مستقیم عنوان کرد و گفت: در دیدار مستقیم مردم با مدیران، معاونان وزارت نیرو و مدیران صنعت آب و برق استان، موارد مرتبط با حوزه آب و برق و دغدغههای مردم مطرح و مورد بررسی قرار میگیرد.
وی افزود: برخی مسائل مطرح شده زمان کوتاهی نیاز دارد که ظرف مدت ۴۸ ساعت نتیجه آن اعلام میشود اما برخی مسائل نیاز به بررسی بیشتری نیاز دارد که پس از 2 هفته به نتیجه میرسد.
»مهدی جهانیان» معاون مدیرکل بازسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو نیز از حضور ۵۰ نفر از نمایندگان وزارت نیرو و مسئولان استان برای پاسخگویی و بررسی مشکلات مردم به صورت حضوری خبر داد و گفت: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمترسانی به مردم است.
وی عنوان کرد: علاوه بر میز ارتباط مردمی مستقر در طی این دو روز مردم میتوانند بهصورت غیر حضوری و از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ مرکز سامد یا با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات وزارت نیرو نسبت به ثبت درخواستهای خود اقدام کرده و آن را پیگیری کنند.
بر این اساس، میز ارتباط مردمی دستگاههای زیرمجموعه وزارت نیرو، متشکل از ۶ میز خدمت با حضور شرکتهای آب و فاضلاب استان همدان، شرکت توزیع برق استان همدان، شرکت برق باختر، شرکت آب منطقهای همدان و نیروگاه شهید مفتح است که در جریان سی امین سفر استانی رئیس جمهور در روزهای ۵ و ۶ مردادماه از ساعت ۸ تا ۱۸ آماده پاسخگویی به درخواستهای مردمی در استان همدان است.