به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای تهران، پیام کلانتری با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تلاش واحد گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی، ادوات حفاری سه حلقه چاه غیرمجاز در حین حفاری توقیف شد.
وی گفت: این ادوات حفاری که شامل، دو دستگاه بالابر برقی و یک دستگاه بالابر دستی بود توقیف و جهت انجام مراحل قانونی به پارکینگ تحت نظارت این امور منتقل شد.
کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه حفر و بهره برداری از چاههای غیرمجاز و برداشت آب از رودخانهها بدون مجوز، جرم محسوب شده و امور منابع آب رباط کریم با هرگونه تخلف در زمینه آبهای زیر زمینی برخورد قاطع خواهد کرد.