شرکت آب منطقه ای کردستان رتبه دوم عملکرد فرهنگی در میان شرکتهای آب منطقه ای سراسر کشور را کسب نمود
روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان، در دو محور نوآوری و فعالیت های پیشرو و محتواسازی موفق به کسب رتبه برتر و دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، اولین جلسه استانی کارگروه سیل و مخاطرات آب و برق و فاضلاب با حضور مهندس باقری ، مدیر کل مدیریت بحران استان ،مهندس رضاپور، مدیر عامل این شرکت و کلیه اعضا کارگروه در سالن شهید شهریاری شرکت برگزار گردید.
استاندار کردستان در مراسم روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور مدیران استان از مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای و تعدادی دیگر از مدیران روابط عمومی بعنوان روابط عمومی های برتر استانی تجلیل به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسهای که با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته تحقیقات شرکت برگزار گردید...
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در جلسه عملکرد سازگاری با کم آبی بر تعیین الگوی کشت تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی امروز چهاردهمین جلسه کمیته منابع و مصارف ( سازگاری با کم آبی) سال آبی 98-1397 با حضور نمایندگانی از ادارات ، نهادها و سازمان های مربوطه عضو این کمیته در شرکت سهامی آب منطقهای گیلان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، نشست خبری رئیس اداره منابع آب سرخس با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در محل اداره منابع آّب این شهرستان برگزار شد.
سرپرست امور منابع آب ورامین از پر و مسلوب المنفعه نمودن چهار حلقه چاه غیرمجاز و همچنین جلوگیری از اضافه برداشت یک حلقه چاه مجاز و به دنبال آن جلوگیری از برداشت بیش از 398 هزارمترمکعب آب از آبخوان های منطقه در حوزه عملکرد این امور خبر داد.
باتوجه به اعلام آمادگی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای همکاری عملی و فنی با بخش آب وزارت نیرو درزمینه های مدیریت مخازن سدها، مدیریت مهندسی رودخانه ، سیلاب و لایروبی براساس تجارب بین المللی و تجارب آن دانشگاه، جلسه هم اندیشی ستاد ملی فرماندهی سیلاب با جمعی از استادان این دانشگاه روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه در محل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.
مسیل فیض آباد- دوآب در حال لایروبی و پاکسازی است.
مهوش مظفری متولد سال 1349 در شهر کرمانشاه است. وی لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه تبریز و فوق لیسانس سازه از دانشگاه آزاد تهران را درکارنامه تحصیلی خود دارد. مظفری فعالیت حرفه ای خود را در شرکت آب منطقه ای غرب سابق و در امور آب استان کرمانشاه و با نظارت بر بند و کانال میرطاهر آغاز نمود و از بدو استخدام تا کنون مجری طرح های متعددی از جمله آبرسانی به شهرهای مختلف شامل خطوط انتقال آب و ایستگاههای پمپاژ، تصفیه خانه های آب شرب، ساماندهی رودخانه ها و مجری سد مخزنی و کانالهای آبیاری و زهکشی و سد لاستیکی قره سو و همچنین طرحهای مطالعاتی در شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه بوده است. ایشان به عنوان مجری طرح در قامت توانای یک مهندس، ضمن رعایت اصول مهندسی و اعتقاد به باورهای حرفه ای طی سالیان متمادی توانسته است منشاء خدمات بسیاری باشد . مهوش مظفری هم اکنون مجری سد مخزنی و شبکه آبیاری تنگ حمام و ساماندهی رودخانه قره سو است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه کمیسیون توسعه مدیریت و تحول اداری که با حضور مدیرعامل, معاونین شرکت و مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت برگزار گردید درویشی با اشاره به اهمیت تحول اداری بر لزوم اعتقاد و اعتماد به برنامه های تحول اداری برای خدمت رسانی بیشتر و رضایت مشتریان تاکید نمود. وی اعتقاد به تحول اداری را عاملی برای کسب مطلوب در برنامههای مدیریتی شرکت دانست و خاطرنشان ساخت باید این اعتقاد سرلوحه کار برای خدمت رسانی بیشتر باشد
دوره آموزشی سامانه ساماب آب سطحی با حضور مدیران و کارشناسان سدها و شبکه های استان و همچنین امور منابع آب کرمان، جیرفت و بافت به مدت دو روز در محل تالار کرجی شرکت آب منطقه ای کرمان برگزار گردید.
مراسم افتتاحیه طرح داناب با حضور نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران محلی آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان دخترانه شهید موسوی بناب برگزار شد.
طی مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی و اداره کل پست استان ، تفاهم نامه همکاری مشترک برای دومین دوره با موضوع واگذاری خدمات آب های زیرزمینی از طریق سامانه ساماب مبادله شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای البرز به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، مهندس نجفیان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای البرز و همچنین معاونین شرکت با همکاران دفتر روابط عمومی دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مراسم معرفی برگزیدگان ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور استاندار تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان ایجرود در سال 98 در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، مدیرکل منابع طبیعی شمال استان و معاون و مسئول دفتر حقوقی اداره کل منابع طبیعی جنوب استان، در برخورد با تخلفات حفر چاه غیرمجاز و تصرف اراضی دولتی تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ، اولین جلسه هماهنگی در راستای حفاظت از بستر و حرایم رودخانه ها و سیلابها با حضور بخشدار مرکزی، نماینده دادستان ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، نماینده بخشداری حلب و مدیر امور منابع آب ایجرود برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکمی که از سوی بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه صادر شد مهدی عباسی به عنوان سرپرست مدیریت هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تعیین و منصوب گردید.
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان نسبت به عواقب تلخ شنا کردن در رودخانه ها و کانال های آبیاری شمال خوزستان هشدار داد.
مهندس نادعلی حاجی لری معاون نحقیقات ، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه به مناسبت هفته روابط عمومی با حضور در روابط عمومی از زحمات همکاران قدردانی کرد.
مدیر امور منابع آب رباط کریم گفت: در نشست شورای تامین این شهرستان بر ضرورت ساماندهی رودخانه های این شهرستان به ویژه پل های احداث شده در مناطق همدانک و خیرآباد که نیازمند مرمت می باشند، تاکید شد.
رییس اداره منابع آب شهرستان دشتستان از تداوم برخورد با حفاران غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از انسداد 64 حلقه چاه آب عمیق و نیمه عمیق غیرمجاز از ابتدای سال جاری تا کنون در استان اصفهان خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای خراسان رضوی با اشاره به اینکه حجم سیلاب روز های اخیر رودخانه کلات به 980 هزار مترمکعب رسیده است، گفت: بارندگی 22 میلیمتری در نیم ساعت موجب بروز سیلاب در این منطقه شده بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در راستای اجرای صورتجلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و قانون تعیین تکلیف چاههای فاقد پروانه و جهت جلوگیری از برداشتهای بی رویه و مصرف بهینه آب در چاههای مجاز، تعداد 10 عدد بنر اخطاریه عدم کشت در شهرستان ابهر نصب گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،مهندس سرمستی مدیر امورمنابع آب زنجان اظهارکرد: یک دستگاه حفاری غیرمجاز روتاری از اراضی روستای چیر توسط اکیپ گشت و نظارت و پیمانکار انسداد انجام و دستگاه به پارکینگ شرکت آب منطقه ای منتقل شد.