شنبه, 3 آذر 1403
مشروح خبر :: توسعه رویکرد میز خدمت آب منطقه ای آذربایجان شرقی، تأمین حقوق شهروندی است

Deprecated: htmlspecialchars(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/components/DCMS/NewsCrawler/index.php on line 892

Deprecated: htmlspecialchars(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/components/DCMS/NewsCrawler/index.php on line 893

Deprecated: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/components/DCMS/NewsCrawler/index.php on line 894

Deprecated: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/components/DCMS/NewsCrawler/index.php on line 895

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1408

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1410

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1412

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1408

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1410

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1412

Deprecated: DOMElement::setAttribute(): Passing null to parameter #2 ($value) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1675

توسعه رویکرد میز خدمت آب منطقه ای آذربایجان شرقی، تأمین حقوق شهروندی است

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی از اتخاذ رویکرد جدید میز خدمت در این شرکت در راستای تأمین حقوق شهروندی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، قاسم سلطانزاده با اعلام این خبر افزود: کلیه تغییرات ایجاد شده در میز خدمت، با هدف ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و ارتقای رضایتمندی آنان از عملکرد شرکت آب منطقه ای، در راستای تأمین حقوق شهروندی در نظام اداری صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که خدمات این شرکت در دو بخش الکترونیکی و حضوری ارائه می شود، افزود: در راستای تحقق دولت الکترونیک، از کل 47 خدمت رو به مشتری مصوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این شرکت، 42 خدمت به صورت الکترونیکی از طریق سامانه ساماب و تنها 5 خدمت به صورت حضوری انجام می گیرد.

سلطانزاده از افزایش تعداد کارکنان در میز خدمت خبر داد و افزود: این همکاران در پنج بخش خدمات آب های زیرزمینی، خدمات آب های سطحی، خدمات مالی و پشتیبانی، خدمات قراردادها و خدمات مطالعاتی و سرمایه گذاری به ارائه خدمات می پردازند.  

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی با اشاره به ارزیابی مطلوب عملکرد میز خدمت در سالهای 96 و 97 اظهار داشت: کارنامه شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در سال های گذشته نیز پربار بوده، ضمن این که با تغییرات لازم و نظرسنجی مداوم از کلیه مشتریان میز خدمت، تلاش برای تحقق اهداف تعیین شده در این بخش با جدیت کامل ادامه دارد.

وی هدف از کلیه تغییرات ایجاد شده در میز خدمت با رویکرد جدید را بهبود کیفیت و تسریع فرایندها اظهار داشت و گفت: نمایندگان میز خدمت در کلیه دفاتر و واحدهای مختلف سازمانی برای ارتباط مؤثر با میز خدمت از سال گذشته تعیین شده اند و بر اساس مصوبه شورای معاونین، ساماندهی کلیه نیروهای دفتری در راستای استقرار میز خدمت برای پیگیری مطالبات ارباب رجوع در شرکت صورت می گیرد.

سلطانزاده دستاورد رویکرد جدید میز خدمت را پایان بخشیدن به سردرگمی ارباب رجوع، سازماندهی و متمرکز نمودن کلیه خدمات در میز خدمت، پیگیری درخواست های ارباب رجوع در قالب شبکه خدمات رسانی توسط کلیه همکاران واحدهای مربوطه برای دستیابی به رضایت مشتریان و تسریع و تسهیل ارائه خدمات ذکر نمود و افزود: با رویکرد جدید، کلیه واحدها با جدیت تمام نسبت به میز خدمت پاسخگو هستند.

مهندس مهران چراغی، مسئول میز خدمت نیز رویکرد جدید را در راستای پیگیری جدی درخواست های مراجعان و پاسخگویی مطلوب در اسرع وقت ارزیابی نمود و افزود: با رویکرد جدید، درخواست مراجعان در فرایندی پویا در شرکت پیگیری می شود و زحمت مراجعات بعدی تا حد امکان از ارباب رجوع رفع شده است.   

 

کد خبر: 36364
  تاریخ خبر : 1398/05/02
 کاربر روابط عمومی
 338