طی حکمی که از سوی مهندس خرمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ، محمد جواد علیزاده بعنوان سرپرست مدیریت منابع آب شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه که با حضور مدیرعامل, مشاور مدیرعامل, معاون حفاظت و بهرهبرداری و گروههای احیا و تعادل بخشی, تحقیقات کاربردی و جمعی از همکاران مرتبط برگزار شد بر پیشبرد برنامه های عملیاتی سازگاری با کم آبی تأکید گردید. در این جلسه درویشی با اشاره به اهمیت سازگاری با کم آبی, پایش دقیق اطلاعات منابع و مصارف آب را پشتیبان عملیاتی شدن برنامههای سازگاری با کم آبی و هرگونه مدیریت انطباقی در بخش آب دانست. وی با اشاره به اینکه بعد از سالیان متمادی مدیریت در بخش آب, هنوز بانک اطلاعاتی جامعی که بتواند با هماهنگی همه بخشها و گرو داران وضعیت دقیق منابع و مصارف آب را ارائه دهد در دسترس نیست بر تدوین بانک داده ای منسجم, دقیق و به روز از منابع و مصارف آب تاکید نمود.
مدیر امور منابع آب تهران بزرگ گفت: طی هفته گذشته با انسداد 33 حلقه چاه غیر مجاز از برداشت سالانه بیش از 653 هزار متر مکعب آب جلوگیری شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، دومین جلسه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مبارزه با رشوه در سال 98 با حضور مهندس رضاپور مدیرعامل شرکت و رئیس این کمیته و سایر اعضاء، در سالن شهید مجید شهریاری این شرکت برگزارشد.
همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی طرح سد وشبکه آبیاری سیلوه شامل 4000 هکتارشبکه آبیاری مدرن، کانال انتقال آب جلدیان به طول 5/22 کیلومتر و تونل انتقال آب به طول 1 کیلومتر در شهرستان پیرانشهر ، با حضور مهندس حاج رسولیها مشاورز وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به بهره برداری رسید.
همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی سد انحرافی و 3300 هکتارشبکه بویلاپوش در شهرستان خوی با حضور عیسی بزرگ زاده مدیرکل دفتر رودخانه های مرزی و منابع آب مشترک وزارت نیرو افتتاح شد.
وزیر نیرو در مراسم بهرهبرداری از طرحهای توسعه منابع آب و خاک نواحی مرزی استان آذربایجانغربی ضمن اشاره به طرحهای توسعه منابع آب و خاک استانهای مرزی کشور، استانهای مرزی را ویترین توسعه و آبادانی کشور دانست و افزود: تمامی طرحهای توسعه منابع آب و خاک12 استان مرزی در چارچوب 13 موافقنامه مرزی منعقد شده با همسایگان کشورمان در حال اجراست.
عملیات آبگیری سد مخرنی و شبکه آبیاری و زهکشی کرم آباد در شهرستان پلدشت به عنوان یکی از طرحهای عظیم توسعه منابع آب و خاک وزارت نیرو در شمال غرب کشور با دستور رئیس جمهور آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان غربی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم بهرهبرداری از طرحهای توسعه منابع آب و خاک نواحی مرزی استان آذربایجان غربی اظهارداشت: افتتاح طرحهای بزرگ، پاسخ قاطع ما به کسانی است که خیال میکنند ملت ایران با فشار، سر خم میکند.
نشست تخصصی باموضوع آب وچالشهای آن صبح امروزباحضورمدیرعامل و معاونین آب منطقه ای،ریس دانشگاه سیستان وبلوچستان وجمعی ازاساتیدودانشجویان رشته عمران وجغرافیا درزاهدان برگزارشد
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در جریان سفر به استان آذربایجان غربی و در آئین رسمی آبگیری سد مخزنی کرم آباد، به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس طرح های توسعه منابع آب و خاک نواحی مرزی این استان را افتتاح کرد.
جلسه شورای حفاظت از منابع آب (سازگاری با کم آبی) شهرستان انار با حضور مسئولین مربوطه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
مهندس ابراهیم علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در جلسه ملاقات مردمی که در محل دفتر مدیریت عامل برگزار گردید، به درخواست مراجعه کنندگان رسیدگی کرد.
طی حکمی از سوی فرماندار، مسئول روابط عمومی امور منابع آب اسلامهر به عضویت افتخاری هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های این شهرستان درآمد.
کارگاه آموزشی "مدلهای بارش-رواناب و مدیریت سیلاب" با حضور معاون برنامه ریزی و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای کرمان توسط شرکت مهندسی وسیع کاران کویر برگزار گردید.
فرماندار شهرستان دماوند هنر روابط عمومی را مدیریت مناسب اخبار دانست و خاطر نشان کرد: نقل یک خبر مهم نیست بلکه فراهم کردن زمینه های تولید یک خبر مهم است.
مدیر امور منابع آب شهرستان اسلامشهر از آغاز لایروبی و آزاد سازی در اراضی حریم و بستر رودخانه کرج در محدوده عملکرد این امور خبر داد.
فرماندار فیروزکوه گفت: روابط عمومی ها باید در جهت تقویت اعتماد و امید در جامعه گام بردارند.
جلسه ای با حضور مدیر امور منابع آب منوجان و مدیر امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان پیرامون بررسی وضعیت چاه های مربوط به آب و فاضلاب روستایی برگزار گردید.
در جلسه مدیران شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی اعلام شد، کلیه شرکت های تابعه برای بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های توسعه ای بزرگ در سفر ماه آینده رئیس جمهور به استان آمادگی دارند.
به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات سید علی آقازاده استاندار استان مرکزی از عملکرد دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی تقدیر کرد.
آقازاده استاندار مرکزی در آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی ، گفت: اطلاع رسانی دقیق و شفاف از اقدامات و دستاوردهای هر سازمان رسالت مهم روابط عمومی هاست که در آگاهی بخشی به جامعه و مدیریت افکار عمومی نقش مهمی دارد.
مسئولیتگریزی، آفتی است که برای هر سازمان و از جمله روابط عمومیها میتواند خطرآفرین باشد. مسئولیتگریزی، به معنای نداشتن نوعی از مسئولیت و یا عدم فهم مسئولیت نیست، بلکه تعارضی برخورد کردن با مسئولیتهای واقعی است.
مدیرعامل شرکت آب هرمزگان گفت: رسانه ها نقش مهمی در تغییر فرهنگ مردم از اسراف گرایی به صرفه جویی آب دارند و می توانند فرهنگ مصرف صحیح را در جامعه ترویج دهند.
مدیر دفتر مهندسی رودخانه و سواحل استان گلستان از آزادسازی271مورد از بستر وحریم و رودخانه های استان در سال97 خبر داد..
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علائی در دیدار با رئیس دانشگاه فردوسی و تعدادی از اعضای هیأت علمی این دانشگاه نقش دانشگاه ها را در مدیریت آب حائز اهمیت برشمرد.
جلسه ویدئو کنفرانس فناوری اطلاعات وتوسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان با مهدوی فرمدیر دفتر فناوری اطلاعات ، توسعه و تحول اداری شرکت مدیریت منابع ایران برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علائی، مدیر عامل این شرکت در دیدار با رئیس دانشگاه فردوسی و تعدادی از اعضای هیأت علمی این دانشگاه با اشاره به نقش و جایگاه ویژه آب در ارتباطات اجتماعی و پیچیدگی آن گفت: در طول تاریخ مساله آب و مدیریت آن باعث جنگ ها و دوستی های زیادی در بین کشورها و شهرهای مختلف بوده است؛ در حال حاضر نیز شاهد هستیم هنوز این مباحث به طرق مختلف در اقصی نقاط دنیا و کشور خودمان دیده می شود لذا برای مدیریت صحیح این ماده حیات بخش نیاز است تمام اشخاص حقیقی و حقوقی با هر نگرشی جهت رسیدن به یک درک و فهم مشترک در استفاده بهینه از منابع آب دور یک میز جمع شوند تا با یافتن بهترین راه حل بتوانیم این امانت را به آیندگان بسپاریم.
سرپرست شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی با اشاره به خسارات ناشی از سیلاب در حاشیه رودخانه شیرین دره و اترک در فروردین ماه گذشته، گفت: بخش عمده این خسارات به علت رعایت نکردن حد حریم و بستر رودخانه توسط برخی کشاورزان است.
در راستای اهداف اطلاع رسانی مباحث آب سلسله نشست و دیدارهایی با فرماندار ، رئیس نیروی انتظامی ، معاون دادگستری و دیگر مقام ها و مسئولان شهرستان چادگان انجام شد .