به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی، شرکت آب منطقهای این استان توانسته است در ارزیابیهای انجامشده در سال ۱۴۰۲، نتایج شایستهای در شاخص رضایتمندی مردم از عملکرد کارکنان خود کسب کند.
این موفقیت حاصل تلاشهای شبانهروزی و تعامل مؤثر کارکنان شرکت در راستای ارائه خدمات شفاف، بهموقع و پاسخگویی به دغدغههای مردمی بوده است.
رویکرد شرکت در بهبود کیفیت خدماترسانی و توجه ویژه به نیازهای جامعه، از جمله دلایل اصلی این دستاورد مهم به شمار میرود.
این دستاورد بار دیگر نشان داد که رویکرد مردممحور و تلاش برای ارتقای شفافیت و پاسخگویی، میتواند نتایج درخشانی برای دستگاههای اجرایی به همراه داشته باشد.