مدیرعامل آب منطقهای خراسان رضوی:
به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی، محمدعلی نعمتنژاد مدیرعامل شرکت آب منطقهای خراسان رضوی در سومین جلسه هماندیشی تریبون ۱۰۰ ثانیهای که با شرکت مدیر و همیاران روابط عمومی در واحدهای ستاد شرکت برگزار شد، اظهار داشت: طرح جدید تریبون ۱۰۰ ثانیهای که توسط روابط عمومی طراحی شده باید با جدیت پیش برود زیرا این طرح به ارائه بهتر و مطلوبتر خدمت به مردم کمک میکند.
نعمتنژاد خدمت به مردم را رسالت و وظیفه شرکت آب منطقهای خراسان رضوی دانست و گفت: طرح انتقادات سازنده و پیشنهادهای قابل اجرا در تریبون ۱۰۰ ثانیه ای به کیفیت خدمات کمک خواهد کرد.
وی اعتقاد به مشارکت مردم و ذینفعان در تصمیمسازی و تصمیم گیری در حوزه آب را از افتخارات آب منطقهای خراسان رضوی عنوان کرد و افزود: در حوزه داخلی هم رضایت، شادابی و مشارکت کارکنان آب منطقهای بسیار مهم است که این کار میتواند در تریبون ۱۰۰ ثانیهای تقویت شود.
نعمتنژاد گفت: البته نقدهایی که در این تریبون مطرح میشود باید نقد سازنده و با هدف اصلاح روشها صورت گیرد.
وی افزود: از سوی دیگر این تریبون کمک میکند کارکنانی که با علاقه و انگیزه خدمت رسانی میکنند دیده شوند و انگیزه بیشتری پیدا کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی هم در این جلسه اجرای تریبون ۱۰۰ ثانیهای را در راستای بهبود و تعالی سازمانی ذکر کرد و گفت: در این طرح به دنبال مچگیری از مدیران نیستیم اما مدیری که بسترهای اجرایی شدن پیشنهادها را در دسترس داشته باشد اما اقدامی نکند مورد باز خواست قرار خواهد گرفت.
گفتنی است، تریبون ۱۰۰ ثانیهای طرحی است که توسط مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان رضوی طراحی شده است. در این طرح کارکنان، کارشناسان و مدیران شرکت نقدها و پیشنهادهای خود را مطرح و طی ساز و کاری این انتقادات و پیشنهادات تا حصول نتیجه پیگیری میشود.
بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه همیاران روابط عمومی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.