سه‌شنبه, 13 آذر 1403
مشروح خبر :: برگزاری جلسات هفتگی ملاقات مردمی با هدف پیگیری مطالبات عمومی هستیم

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان:

برگزاری جلسات هفتگی ملاقات مردمی با هدف پیگیری مطالبات عمومی هستیم

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: در راستای حل مشکلات شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع، شرکت آب منطقه‌ای زنجان میزبان کشاورزان، صاحبان صنایع و عموم مردم در جلسات ملاقات عمومی یکشنبه هر هفته است.

به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای زنجان، با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان و مدیریت شرکت آب منطقه‌ای زنجان، یکشنبه هر هفته جلسات دیدار مردمی انجام گرفته و در این نشست صمیمی هم استانی‌ها در تمام صنوف بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل می‌پردازند.

اکبر باقری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت‌ها هستند، یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره‌ای از مناطق مختلف استان و امور منابع آب نواحی، در محل دفتر خود نیز پذیرای مراجعین از تمام نقاط استان در ملاقات عمومی هستیم.

وی شنیدن بی واسطه درخواست‌ها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و بیان کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولان حوزه‌های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی اربابان رجوع باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند، گفت: اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیر عامل، جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می‌شود تا در راستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم‌اندیشی معاونان، مدیران و روسای امور و ستادی در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در جلسات ملاقات مردمی علی الرغم درخواست شهروندان، امکان حل و فصل کامل تمامی مشکلات مطرح شده مطابق خواسته آنها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: برخی از موضوعات به دلیل منع قانونی قابل رسیدگی نیست؛ اما با استناد به قانون، دلیل عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده شده و در فضایی صمیمی و مناسب، مراجعه‌کننده آگاه‌سازی و اقناع می‌شود که بسیاری از شهروندان با وجود عدم رسیدن به خواسته مورد نظر با اطلاع از فرآیند اداری و قوانین و رفتار مناسب و احترام‌آمیزی که با آنها انجام شده است با رضایت کامل دفتر را ترک می‌کنند.

باقری اغلب مراجعات مردمی را پیگیری آب بهای مصرفی، تأمین آب برای کشاورزی، صنعت و خدمات، نصب کنتور هوشمند، پرونده‌های ارجاع شده به کمسیون آب زیرزمینی و دیگر موارد مشابه دانست و عنوان کرد: همکاری لازم در تسهیل و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مراجعین در صورت عدم منع قانونی از سوی شرکت آب منطقه‌ای زنجان صورت می‌گیرد تا در توسعه و آبادانی استان وظیفه و سهم خود را بخوبی انجام دهیم.

گفتنی است، مراجعه‌کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان را دارند می‌توانند به حضوری و یا صورت تماس تلفنی با شماره‌های ۳۳۱۳۶۳۳۰ و ۳۳۱۳۶۳۳۲  تماس گرفته و هماهنگی لازم را جهت ملاقات حضوری ثبت و انجام دهند.

کد خبر: 75879
  تاریخ خبر : 1403/06/25
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/06/25
 کارشناس روابط عمومی
 63