مدیرعامل شرکت آب منطقهای بوشهر:
به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای بوشهر، علی محمدی، مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: صدا و سیما به عنوان فراگیرترین رسانه ایرانی، نقش مهمی در ترویج فرهنگ مصرف بهینه دارد.
وی خاطرنشان کرد: الگوهای جدید مدیریت منابع آب از "تامین"، به سوی "مدیریت همزمان تامین و مصرف" سوق یافته است و در کنار توسعه منابع آب، مدیریت مصرف نیز اهمیت ویژهای پیدا کرده است.
محمدی با اشاره به نقش مهم رسانهها به عنوان حلقههای میانی دستگاههای اجرایی و مردم گفت: همه رسانهها و به ویژه رسانه ملی میتوانند فرصتها و چالشهای مسیر تأمین و توزیع آب و انرژی را به مخاطبین منتقل کرده و با ارائه بازخوردهای اجتماعی، نسبت به رفع کمبودها و نارساییها نقش آفرینی نمایند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رسانه و همچنین مرحوم حسین دهقان خبرنگار فقید صدا و سیما مرکز بوشهر، از تلاشهای تمامی عوامل این واحد از معاونت، سردبیران، هیئت تحریریه، خبرنگاران، تصویربرداران، تدوینگران، عوامل فنی و دیگر فعالین واحد خبر، تقدیر و تشکر نمود.