یکشنبه, 4 آذر 1403
مشروح خبر :: سامانه تلفنی 1811 آماده دریافت گزارش‌ها و انتقادات مردمی است

سامانه تلفنی 1811 آماده دریافت گزارش‌ها و انتقادات مردمی است

سامانه تلفنی 1811 آماده دریافت گزارش‌ها و انتقادات مردم در موضوعات مرتبط با مسئولیت‌های شرکت آب منطقه‌ای می‌باشد.

به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان هرمزگان، مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: به منظور افزایش خدمت رسانی و کاهش مراجعات حضوری به مجموعه آب منطقه‌ای هرمزگان، مردم می‌توانند از سامانه‌های خدمات غیرحضوری استفاده کنند.

مجید لشکری ابراز داشت: سامانه تلفنی ۱۸۱۱ یکی از بسترهای ارتباط از راه دور است که مردم می‌توانند از طریق آن با شرکت ارتباط برقرار کنند. سامانه تلفنی ۱۸۱۱، آماده دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه مسئولیت‌های این شرکت است تا در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: تعیین وقت ملاقات با مدیرعامل از دیگر امکانات این سامانه است که اربابان رجوع می‌توانند با تماس با این سامانه از زمان دقیق ملاقات با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آگاه شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان اذعان کرد: ارتباط با واحدهای حراست و بازرسی و ثبت انتقادات و پیشنهادات نیز در این سامانه گنجانده شده است تا در حد امکان تمام نیازهای مردم در این سامانه پاسخ داده شود.

کد خبر: 74482
  تاریخ خبر : 1403/03/27
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/03/29
 کارشناس روابط عمومی ۲
 131