دوشنبه, 5 آذر 1403
مشروح خبر :: دغدغه رسانه‌ها نسبت به مسئله «آب» عامل تغییر نگرش شهروندان می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد:

دغدغه رسانه‌ها نسبت به مسئله «آب» عامل تغییر نگرش شهروندان می‌شود

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد گفت: دغدغه‌مندی و توجه رسانه‌ها به مسئله آب استان باعث تغییر رفتار و نگرش شهروندان به این مایه ارزشمند می‌شود.

به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد، جواد محجوبی مدیرعامل این شرکت در دیدار با مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان یزد گفت: رسانه‌ها با دغدغه‌مندی و جریان‌سازی می‎توانند مردم را در زمینه آب مطالبه‌گر کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه مسئله اصلی استان یزد موضوع آب است، رسانه‌ها باید با اطلاعات درست و به موقع ارزش آب را برای مردم بیان کنند.

محجوبی با بیان اینکه مدیریت مصرف آب از سوی شهروندان نیازمند فرهنگ‌سازی است، خاطرنشان کرد: رسانه به عنوان مناسب ترین ابزار فرهنگ سازی در جامعه می‌تواند فرهنگ مدیریت مصرف آب را در بین مردم نهادینه کند.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد ابراز کرد: مصرف درست آب به مشارکت مردم نیاز دارد و رشد رسانه‌ها وسیله‌ای برای افزایش مشارکت مردم است.

کد خبر: 74225
  تاریخ خبر : 1403/03/13
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/03/13
 روابط عمومی
 149