مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو خبر داد:
به گزارش خبرنگار شبکه خبری آب ایران، علیاکبر کاظمی مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با بیان اینکه مدیران روابط عمومی آب و آبفا مدیران با تجربه، نجیب، کوشا و ریشهداری هستند، اظهار داشت: در حوزه آب، تنشهای مختلفی را پشت سر گذاشتهایم که مجموعه روابط عمومی بخش آب و آبفا در این زمینه بسیار تلاش کردند؛ از این رو قدردان کوشش آنها هستیم.
وی با اشاره به اینکه آب، خدمات نیست و یک کالای ارزشمند است که برای تأمین و تولید آن به مردم زحمات زیادی صورت گرفته، گفت: ما باید تلاش کنیم مردم، تصمیمگیران جامعه، نخبگان و اصحاب رسانه از مسائل آب و دانستنیهای آن آگاه شوند و سواد آبی آنها بالا برود. در این صورت راحتتر میتوانیم در تنشها، بحرانها و مدیریت مصرف با مردم صحبت کنیم.
کاظمی خاطرنشان کرد: در بخش روابط عمومی، غدغههای بسیاری وجود دارد که با اندک بضاعت ما قابل اجرا نیست لذا نیازمند کار جمعی هستیم و لازم است روابط عمومیها جلسات متعددی داشته باشند و برای تولید محتوا و آثار رسانهای تقسیم کار صورت گیرد.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو گفت: همچنین باید با کمک گرفتن از حداکثر ظرفیت فعالان حوزه روابط عمومی و حتی مردم، اقدامات مؤثری در سازمانها صورت پذیرد و چنانچه کاری به روابط عمومیها سپرده میشود با تمام ظرفیت و به صورت کامل به انجام رساند.
وی تأکید کرد: چنانچه افرادی امکان تولید محتوا ندارند تلاش کنند در انتشار آن یاریرسان باشند.
کاظمی در پایان با اشاره به اینکه چارت تشکیلاتی روابط عمومیهای صنعت آب کشور در دست پیگیری است، این نوید را به مدیران روابطعمومی داد که این چارت به زودی و پس از انجام اصلاحات نهایی به سازمانها ابلاغ شود.