سه‌شنبه, 6 آذر 1403
مشروح خبر :: شبکه‌سازی در تمام بسترهای فضای مجازی اجرایی شود

مدیر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران:

شبکه‌سازی در تمام بسترهای فضای مجازی اجرایی شود

مدیر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران، شبکه‌سازی در تمام بسترهای فضای مجازی را خواستار شد و بر تولید اخبار مثبت و مستندسازی هنرمندانه در صنعت آب تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری آب ایران، محمدحسین رنجبران مدیر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران و مسئول هماهنگی آب و آبفا در نشست سراسری روابط‌عمومی‌های آب و آبفای کشور، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: وزیر نیرو از معدود رؤسایی است که بسیار به عرصه رسانه اهمیت می‌دهد و همین مسئله، حساسیت و دقت در امر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را بیشتر می‌کند.

وی افزود: توجه وزیر نیرو به امر اطلاع‌رسانی به قدری است که به منظور پایش فرآیندهای رسانه‌ای، گروهی متشکل از کارشناسان خبره رسانه و مدیران ارشد بخش آب در وزارت نیرو تشکیل شده است.

رنجبران با تأکید بر اینکه باید موضوع خبر و اطلاع‌رسانی را جدی گرفت، خاطرنشان کرد: هر آب منطقه‌ای باید در روز ۳ تا ۴ خبر خوب تولید کرد. در این راستا پیشنهاد می‌شود یک درصد از بودجه روابط عمومی، به امروز خبر و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای اختصاص داشته باشد‌.

مدیر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به ضرورت‌های حوزه مستندسازی نیز گفت: مستندسازی را جدی بگیرید و سعی کنید در تعامل با مدیران عامل و تیم‌های هنری، فعالیت در حوزه مستندسازی را با پیگیرانه و هنرمندانه پیش ببرید.

رنجبران با اشاره به شعار سال بیان داشت: سال جدید، سال جهش تولید با مشارکت مردم است که پایه این کار و عامل به ثمر نشستن این شعار، روابط عمومی‌ها هستند که باید با همراهی مردم این مشارکت را به عرصه برسانند.

وی، موضوع شبکه‌سازی در صنعت آب را اولویت برنامه‌های این بخش در سال جدید عنوان کرد و توضیح داد: امر شبکه‌سازی در موضوع آب بسیار مهم است‌. در این راستا ضروریست در تمام بسترهای فضای مجازی فعالیت مناسب و درخور این مهم راه‌اندازی شود. 

مسئول هماهنگی آب و آبفا، شبکه‌سازی را یکی از عوامل دخیل در ارزیابی‌های آینده مدیران روابط عمومی صنعت آب خواند و گفت: شبکه‌سازی در تمام حوزه‌ها به خصوص حوزه آب بسیار کمک کننده است؛ چراکه اکنون فضای رسانه‌ای کشور در اختیار گوشی‌های هوشمند است؛ به همین دلیل موضوع شبکه‌سازی جایگاه بسیار مهم و ویژه‌ای دارد و باید نسبت به آن، تمرکز ویژه‌ای داشت.

رنجبران اضافه کرد: توصیف روایت اول، ایجاد حرکت تبینی و انتشار دستاوردها به صورت اقناع‌کننده از جمله اقدامات و فعالیت‌های روابط عمومی‌ها به شمار می‌رود و لازم است مدیران این حوزه در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: امور اجتماعی نیز همیشه همراه با روابط عمومی است و لازم است این امور توأمان در نظر گرفته شود.

مدیر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران، موضوع آگاهی‌بخشی و طرح داناب را نیازمند ارزیابی دقیق دانست که باید با جدیت و دقت بیشتری درخصوص آن اقدام شود. 

وی تصریح کرد: روابط عمومی امور شهرستان‌ها هر چقدر با مرکز هماهنگ‌تر عمل کنند، منافع بیشتری برای آنان به بار می‌آورد.

رنجبران با اشاره به فعالیت مدیران روابط عمومی‌ها در فضای مجازی گفت: کسی که در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک مدیر شناخته می‌شود، باید ادبیات آن در چهارچوب نظام بوده و مراقبه بیشتری در این خصوص داشته باشد.

وی در پایان با قدردانی از زحمات مدیران روابط عمومی آب و آبفا بیان داشت: با توجه به تنوع بارشی که در سراسر کشور شاهد آن بوده‌ایم، لازم است استان‌ها بر اساس میزان بارش انجام شده و وضع موجود در استان خود برنامه‌ریزی داشته باشند و این برنامه را به تهران ارائه دهند و مشخص کنند که مرکز در چه قسمتی می‌تواند یاری‌رسان آن‌ها باشد.

کد خبر: 73791
  تاریخ خبر : 1403/02/26
 معصومه خداوردیان
 239