به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای مازندران، همایش بزرگ مدیران روابط عمومی مازندران در سال ۱۴۰۲ در حاشیه نمایشگاه «قله اقتدار» برگزار شد و مدیران برتر استان در حوزه روابط عمومی معرفی و تجلیل شدند.
فاطمه پورکاویان مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقهای مازندران نیز در این همایش از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری در حوزه اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به عنوان مدیر برتر استان معرفی و با اهدای تندیس همایش و لوح تقدیر با امضای استاندار مازندران تجلیل شد.
در بخشی از لوح تقدیر استاندار از مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقهای مازندران آمده است:
«روابط عمومیها از رهگذر نواندیشی، ابتکار و خلاقیت در مسیر اعتمادبخشی، مشارکتآفرینی و آگاهسازی جامعه، گام توجهی در این سالها برداشتهاند و جایگاه خود را تثبیت کردهاند.
تحقق ایران قوی به عنوان راهبرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، نیازمند الگوی مدیریت جهادی است و روابط عمومیها نقش اثرگذاری در تبیین این الگو، تقویت تفکر جهادی و همچنین جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی دادند.
در این مجال از اهتمام و تلاشهای جنابعالی به عنوان مدیر برتر روابط عمومی در مجموعه برنامههای اطلاعرسانی و آگاهیبخشی قدردانی مینمایم و از خداوند قادر متعال، برای جنابعالی، توفیق روزافزون در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار دیار علویان در سایهسار منویات داهیانه مقام معظم رهبری مسئلت دارم.»
در این همایش که با حضور تعدادی از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان و مدیرکل روابط عمومی استانداری برگزار شد، مرتضی نوربخش مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران نیز به تبیین و ضرورت افزایش توجه به نوآوری و ایدهپردازی در فعالیت روابط عمومی دستگاههای اجرایی اشاره کرد و خواستار افزایش توجه مدیران دستگاهها به واحدهای روابط عمومی شد.
وی اظهار کرد: بخش مهمی از تحقق «جهاد تبیین» که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند توسط روابط عمومی دستگاهها به عنوان حلقه ارتباطی و پل واسط بین مردم و دستگاهها امکانپذیر است و انتظار میرود که در مازندران نیز روابط عمومیها در همین مسیر گام بردارند تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم به اطلاع مردم برسد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران افزود: روابط عمومی به عنوان یک واحد راهبردی در همه دستگاههای اجرایی میتواند نقشی اثرگذار در معرفی و تبیین خدمات داشته باشد و در عین حال نیز باید زبان و پل ارتباطی مردم با دستگاه مربوطه باشد.