به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای هرمزگان، رضا کمالی معاون برنامهریزی این شرکت اظهار داشت: در راستای کاهش مراجعات غیرضروری شهروندان و بهخصوص کشاورزان و بهرهبرداران و همچنین حرکت به سمت تشکیل دولت الکترونیک برخی از خدمات این شرکت به طور غیرحضوری و استفاده از بسترهای الکترونیکی انجام میشود.
کمالی توضیح داد: در حال حاضر ۶۵ عنوان از خدمات این شرکت از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرستانهای استان به صورت الکترونیکی انجام میشود لذا میزان مراجعه مردم نیز در این زمینه کاهش یافته و کارها در سریعترین زمان ممکن و با سهولت و دقت بالا در این مراکز انجام میشود.
وی ادامه داد: به عنوان مثال صدور پروانه حفر چاه، تمدید مجوزهای حفر چاه، صدور مجوز اصلاح کروکی چاه، تأیید جایگزینی دستگاههای حفاری، اصلاح صورتحساب بهرهبرداران منابع آبی تنها تعدادی از این ۶۵ عنوان خدمات هستند.
معاون برنامهریزی شرکت سهامی آب منطقهای هرمزگان یادآور شد: یکی دیگر از راههای دریافت خدمات الکترونیکی در شرکت استفاده از سایت شرکت است که مراجعه کنند با ورود به سایت شرکت و رفتن به بخش میز خدمت الکترونیک میتوانند با توجه به خدمت مورد نیاز موضوعات مورد نظر را ثبت یا موارد ثبت شده قبلی را پیگیری کرده یا اگر نسبت به موضوعی انتقاد یا پیشنهادی دارند در فرمهای مربوط ثبت کنند.
کمالی بیان داشت: یکی دیگر از گزینههای ارتباطی این شرکت تلفن گویای ۱۸۱۱ است که شهروندان برای دریافت تعیین وقت ملاقات با مدیرعامل، ارتباط با حراست، بازرسی و دریافت پاسخهای مورد نظر و راهنمایی برای خدمات مختلف میتوانند با این شماره تماس بگیرند تا مشکلات آنها در سریعترین زمان ممکن پیگیری شود.