جمعه, 9 آذر 1403
مشروح خبر :: میز ارتباطات مردمی ابتکار دولت سیزدهم در خدمت رسانی به مردم است/ پیشگامی وزارت نیرو در اتصال به پنجره دولت هوشمند

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در میز ارتباطات مردمی گلستان:

میز ارتباطات مردمی ابتکار دولت سیزدهم در خدمت رسانی به مردم است/ پیشگامی وزارت نیرو در اتصال به پنجره دولت هوشمند

نماینده تام‌الاختیار و معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو گفت: برگزاری میز ارتباطات مردمی شیوه جدید و ابتکاری دولت در خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از وابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، مریم کارگر نجفی نماینده تام ‌الاختیار و معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو اظهار داشت: وزارت نیرو یک وزارتخانه خدمت رسان است و خدمت رسانی در وزارت نیرو به وسعت کل کشور در حوزه های آب، برق و آب و فاضلاب است و تداوم این خدمت رسانی در میزهای ارتباطات مردمی در سفرهای استانی است.

وی با بیان اینکه، در دور دوم سفرهای استانی، گلستان میزبان سفر ریاست جمهوری است، اظهار کرد: در این میز های ارتباطات مردمی، همه شرکت های مستقر در استان حضور دارند و علاوه بر مسائل و مشکلات همکاران، مسائل و مشکلات کشاورزی، مسائل آب منطقه‌ای، انشعابات آب و برق و آسیب‌هایی که در فرآیند ارتباط با مردم و خدمات رسانی به مردم را داریم شناسایی و مشکلات رسیدگی می‌شود.

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو افزود: برخی از مشکلات و آسیب‌ها با اصلاح آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها قابل رفع است. در دور اول سفرهای استانی مرکز ارتباطات مردمی وزارت نیرو توانست رتبه اول را بین دستگاه‌ها کسب کند؛ در این دوره نیز میزهای ارتباط مردمی خوبی برقرار است و همه موارد مطرح شده رسیدگی می شود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در میز ارتباطات مردمی گلستان با بیان اینکه وزارت نیرو در خدمت‌رسانی از طریق هوشمندسازی دولت الکترونیک هم خدمات خوبی ارائه است، گفت:  در بخش صدور مجوزهای الکترونیکی وزارت نیرو کمترین تاخیر را دارا است و این وزارتخانه در اتصال به پنجره دولت هوشمند پیشگام است.

کد خبر: 70778
  تاریخ خبر : 1402/09/29
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/10/01
 روابط عمومی
 93