با حضور معاون مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نیرو
به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای استان کردستان، در راستای دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهوری به استان، معاون مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نیرو ضمن تشکیل جلسه در محل این شرکت به بررسی جوانب برگزاری میز ارتباطات مردمی پرداخت.
در این جلسه که روز پنجشنبه 4 آبان 1402 با حضور معاونان مالی و پشتیبانی، مدیران روابط عمومی، مدیران ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی و مدیران تدارکات و پشتیبانی وزارت نیرو برگزار شد، محمد سیاوشی ضمن تعریف ساختار اجرایی برنامه، گفت: پاسخگویی و حل مشکلات مردم در حوزهی انرژی، در میز خدمت ارتباطات مردمی وزارت نیرو از اقدامات قابل توجه دولت مردمی به مردم شریف کردستان است.
معاون مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نیرو، افزود: دیدار چهره به چهره با مردم میتواند فاصله مردم با مسئولین را کم کند و ما برای مدت سه روز در خدمت مردم شریف استان، خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: بهمنظور خدمترسانی شایسته به مراجعین گرامی، بهمحض تعیین محل برگزاری میز ارتباطات مردمی، موضوع از طریق رسانههای عمومی به اطلاع مردم خواهد رسید.
در ادامه این جلسه دو ساعته اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری هرچه بهتر میز ارتباطات مردمی صنعت آب و برق استان کردستان، پرداختند.