دوشنبه, 5 آذر 1403
مشروح خبر :: تشریح خدمات میز خدمت الکترونیکی شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان

تشریح خدمات میز خدمت الکترونیکی شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان

شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان به منظور رعایت حقوق مردم و دسترسی عادلانه به منابع آب سالم و کافی بخش هایی از خدمات مورد ارائه خود را از طریق ارتباط الکترونیک و به صورت غیر حضوری عرضه می کند.

مردم پس از ورود به سایت شرکت به آدرس www.hrrw.ir و انتخاب گزینه میز خدمت الکترونیکی که با محوریت سامانه " ساماب " تمام خدمات مرتبط با آب های سطحی و زیر زمینی را ارائه می کند پس از احراز هویت و دریافت نام کاربری و رمز عبور خود، از این خدمات بهرمند می شوند.

میز خدمت الکترونیکی با محوریت "سایر خدمات" ویژه افراد حقیقی و حقوقی است که تمایل به ثبت درخواست عمومی و بارگزاری مدارک مورد نیاز خود دارد که درخواست ها پس از ثبت در دبیرخانه به واحد مربوطه جهت بررسی ارسال می شوند.

مردم جهت احراز هویت الکترونیکی می تواننند با ارسال کد ملی و تاریخ دقیق تولد به سر شماره 100018111 درخواست خود را ثبت تا کارشناسان شرکت با آنها تماس بگیرند. تماس با سامانه تلفنی 1811 جهت ثبت پیغام صوتی و ارسال پیام به آدرس ایمیل news@hrrw.ir  از دیگر راه های ارتباطی با شرکت است.

تمام خدمات مربوط به آب های زیر زمنی و سطحی  نظیر صدور پروانه بهره برداری ، تمدید اعتبار پروانه بهره برداری، تغییر و اصلاح نام، صدور مجوز نصب منصوبات چاه و ... از جمله آنها در در میز خدمت الکترونیکی شرکت هستند.

کد خبر: 67683
  تاریخ خبر : 1402/05/07
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/05/08
 کارشناس روابط عمومی ۲
 137