به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، در ابتداء این جلسه شیخی فر، مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت و ریاست کمیته راهبری مدیریت کیفیت گفت: الزامات پیاده سازی در خصوص استاندارد نمودن خدمات و اصلاح فرایند ها ضروری است و مقرر است با استقرار وتدوین روشهای اجرایی، دستورالعمل ها و پایش فرایندها شاهد رشد و توسعه شرکت و همچنین بهبود خدمات به ذینفعان باشیم .
وی با بیان این موضوع که شناسایی درک و مدیریت فرایند های مرتبط به هم بعنوان یک سیستم، کارآیی و اثربخشی سازمان را در دستیابی به اهداف خود بهبود می بخشد افزود: مدیریت سیستمی با یکپارچه و مرتب نمودن فرایندها بعنوان بهترین روش دستیابی به نتایج مورد نظر، سازمان را از قابلیت تمرکز تلاش بر روی فرایندهای کلیدی برخوردار می سازد و در ذینفعان اعتماد سازی، کارآمدی و اثربخشی سازمان را ایجاد نموده و توسعه می بخشد.
در ادامه فرهادی سرپرست شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت: بهکارگیری سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان یک تصمیم استراتژیک است که میتواند عملکرد کلی آن را بهبود بخشیده و مبنای مناسبی برای برنامههای توسعه پایدار پدید آورد، ایشان همچنین آموزش و تربیت نیروی انسانی مورد لزوم و متخصص را نیز یادآور گردید.
در پایان جلسه، هر یک از اعضاء موضوعات مورد نظر را طرح و موارد مطروحه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .