دوشنبه, 5 آذر 1403
مشروح خبر :: جلسه آسیب شناسی تاخیر درانجام امور خدمت رسانی به مراجعین در شرکت آب منطقه ای کرمانشا ه برگزار گردید

جلسه آسیب شناسی تاخیر درانجام امور خدمت رسانی به مراجعین در شرکت آب منطقه ای کرمانشا ه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در روز دوشنبه 26/4/1402 جلسه به ریاست سرپرست شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ،معاونین و مدیران وکارشناسان در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

محوریت این جلسه در راستای پاسخگویی به مکاتبات وتسریع درامور خدمت رسانی به مراجعین جلسه آسیب شناسی  تاخیر در انجام امور و راهکارهای پیشنهادی توسط همکاران در این موضوع بود.

فرهادی سرپرست شرکت با بیان اینکه ارزش هــای اخلاقــی در رضایت منــدی مراجعه کنندگان اســت افزود رفتار مناسب در برخورد با دیگران، دانش شغلی، روحیه خلاق، صبور و منصف بودن، ســرعت عمل و دقت لازم در انجام امور محوله، اطلاع رسانی لازم در زمینه فعالیت های ســازمان به ارباب رجوع، مسئولیت پذیری و داشتن روحیه انتقادپذیری؛ از جمله ارزش های اخلاقی مؤثر در این امر است.

کد خبر: 67475
  تاریخ خبر : 1402/04/26
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/04/27
 مدیر سایت
 215