یکشنبه, 11 آبان 1404
مشروح خبر :: روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر رتبه برتر کشور را کسب کرد

در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های وزارت نیرو:

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر رتبه برتر کشور را کسب کرد

در مراسم اختتامیه جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های وزارت نیرو، از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر به عنوان رتبه برتر بخش "فضای مجازی" توسط وزیر نیرو تقدیر شد.

جشنواره ارزیابی عملکرد دفاتر روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در 9 محور، و با مشارکت تمامی شرکت های صنعت آب و برق کشور برگزار گردید.

وزیر نیرو در مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: در وزارت نیرو دو تکلیف عمده به منظور خدمت‌رسانی به مردم و تامین آب و برق پایدار وجود دارد که شامل «مدیریت مصرف» و «اجرای طرح‌های توسعه برای افزایش ظرفیت» می‌شود.

"علی اکبر محرابیان" نقش فعالان حوزه روابط عمومی را در پیشبرد این دو مولفه حائز اهمیت دانست و افزود: در صورتی که از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی در جهت تبیین افکار عمومی به صورت مطلوب بهره لازم برده شود، می‌توان انتظار موفقیت را داشت در غیر این صورت احتمال آن نزدیک به صفر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: فعالان عرصه روابط عمومی‌ در صنعت آب و برق باید افکار عمومی 85 میلیون هموطن ایرانی را درباره اقداماتی که انجام شده و در حال پیشرفت است آگاه کنند و مقوله مدیریت مصرف را همراستا با این امر پیش ببرند؛ این اقدام به لحاظ حجم و نحوه برقراری ارتباط بیتردید دشوار خواهد بود.
وزیر نیرو افزود: در نیمه اول سال آبی جاری شاهد مدیریت مصرف نسبتا مناسب حوزه آب و برق بودیم که این امر، مرهون تلاش و خدمات، تدابیر و برنامه‌ریزی همگرای فعالان و مسئولان روابط عمومی وزارت نیرو در اقصی نقاط کشور است.

معاون پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو نیز در این مراسم تصریح کرد: در تابستان امسال چیزی حدود ۶ هزار مگاوات صرفه جویی در مصرف برق حاصل شد، وقتی بدانیم که تولید هر هزار مگاوات برق برای کشور ۳۰ هزار میلیارد تومان هزینه در پی دارد،ارزش کار روابط عمومی در تشویق مردم به کاهش مصرف برق در تابستان سال جاری بیشتر نمایان می‌شود.

" احمد حیدری" در رابطه با اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها گفت: امروزه یکی از ارکان بسیار مهم و کلیدی هر دستگاه و سازمانی را روابط عمومی‌ها تشکیل می‌دهند که ضمن وظیفه خطیر اطلاع رسانی، باید حلقه ارتباطی بین مدیران و مردم نیز باشند و واقعیت‌های جامعه را بدون هیچگونه اشکال و ایرادی به مدیران منعکس کنند.
وی افزود: مدیران نهاد‌ها و سازمان‌ها مختلف امکان دارد به دلیل مشغله‌های فراوان و نیز نوع متفاوت نگاهی دارند از بسیاری از کاستی‌ها و نیاز‌های جامعه آنطور که باید و شاید اطلاع پیدا نکنند، اما این وظیفه روابط عمومی‌هاست که واقعیت‌ها را به درستی به مدیران خود انعکاس دهند و آن‌ها را در اخذ تصمیم‌های مناسب و شایسته یاری دهند.

معاون وزیر نیرو تأکید کرد: همانطور که اشاره کردم روابط عمومی‌های صنعت آب و برق حلقه اتصال میان مدیران این دو صنعت با مردم هستند و هر چقدر در کار خود موفق‌تر و توانمندتر ظاهر شوند، نتیجه آن به کل مجموعه باز می‌گردد و خدمات مطلوب تری به مردم ارائه خواهد شد.

گفتنی است تعداد 22 هزار و 190 فایل شامل آثار متعدد از سوی 156 شرکت به دبیرخانه این همایش ارسال شد که در پایان شرکت آب منطقه ای بوشهر در بخش فضای مجازی رتبه برتر جشنواره را کسب نمود.

کد خبر: 64796
  تاریخ خبر : 1401/11/25
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/11/26
 روابط
 381