به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای هرمزگان، مدیر روابط عمومی شرکت گفت: در راستای کاهش مراجعات غیر ضروری شهروندان و به خصوص کشاورزان و بهرهبرداران و همچنین حرکت به سمت تشکیل دولت الکترونیک برخی از خدمات این شرکت به طور غیر حضوری و استفاده از بسترهای الکترونیکی انجام می شود.
مجید لشکری توضیح داد: در حال حاضر 65 عنوان از خدمات این شرکت از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان های استان به صورت الکترونیکی انجام میشود لذا میزان مراجعه مردم نیز در این زمینه کاهش یافته و کارها در سریع ترین زمان ممکن و با سهولت و دقت بالا در این مراکز انجام می شود.
وی ادامه داد: به عنوان مثال؛ صدور پروانه حفر چاه، تمدید مجوزهای حفر چاه، صدور مجوز اصلاح کروکی چاه، تایید جایگزینی دستگاههای حفاری، اصلاح صورتحساب بهرهبرداران منابع آبی تنها تعدادی از این 65 عنوان خدمات هستند.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقهای یاد آور شد: یکی دیگر از راههای دریافت خدمات الکترونیکی در شرکت استفاده از سایت شرکت است که مراجعه کنند با ورود به سایت شرکت و رفتن به بخش میز خدمت الکترونیک می توانند با توجه به خدمت مورد نیاز موضوعات مورد نظر را ثبت یا موارد ثبت شده قبلی را پیگیری کرده یا اگر نسبت به موضوعی انتقاد یا پیشنهادی دارند در فرم های مروبطه ثبت کنند.
لشکری در ادامه توضیح داد : یکی دیگر از گزینههای ارتباطی این شرکت تلفن گویای 1811 است که شهروندان برای دریافت تعیین وقت ملاقات با مدیرعامل، ارتباط با حراست، بازرسی و دریافت پاسخ های مورد نظر و راهنمایی برای خدمات مختلف می توانند با این شماره تماس بگیرند تا مشکلات آنها در سریع ترین زمان ممکن پیگیری شود.