کسب رتبه برتر شرکت آب منطقه ای زنجان  درشاخص های رسیدگی به تخلفات اداری سال 1400
 
معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای زنجان با اعلام این خبر گفت: با عنایت به نامه  ارسالی از سوی معاونت آب و آبفا و مـدیر کل دفتر مدیر عامـل، هیئت مـدیره و امور مجلس شـرکت مادر تخصصـی مـدیریت منابع آب ایران ، این شـرکت از نظر عملکرد در  شاخص های رسیدگی به تخلفات اداری ، جایگاه برتر را بین شـرکت های آب منطقه ای کشور کسب نموده است.
 به گزارش شبکه خبری آب ایران ،مهدی نژاد، خاطرنشان کرد: شاخص های مهم در این ارزیابی که از سوی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران ملاک عمل قرار گرفته است عبارتنداز؛ قانون گرایی، استقرار توسعه سامانه های الکترونیکی،شفافیت ،نظارت و کنترل داخلی ،پاسخگویی ، انضباط اداری و مالی ،آموزش ، شایسته سالاری، الگوی مصرف و ... که به لطف خدا و به همت همکاران ، شرکت آب منطقه ای زنجان ، موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های رسیدگی به تخلفات اداری شده است.
کد خبر: 59402
  تاریخ خبر : 1401/02/10
 
  آخرین بهروزرسانی :  1401/02/10 
 
 کارشناس روابط عمومی
 
 328