به گزارش شبکه خبری آب ایران ، محمد جوانبخت در این جلسه که با حضور مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، مدیران کل دفاتر روابط عمومی شرکت های مادر تخصصی، معاون و روسای گروه های روابط عمومی وزارت نیرو برگزار شد ، اظهار داشت : یکی از الزامات هر فعالیتی موضوع اطلاع رسانی است و در دنیای امروز نمی توان بدون اطلاع رسانی ذی نفعان موضوعی را پیش برد.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران یکی از وظایف روابط عمومی های وزارت نیرو را تطابق و تصحیح ذهنیات افراد جامعه با واقعیت های موجود بر شمرد و گفت : تحقق کامل این موضوع، مستلزم اطلاع رسانی صحیح از موضوعات مختلف است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره ضمنی به برخی چالش های اجتماعی در آب، اظهار داشت: تعداد زیادی از کشورهای جهان از جمله ایران در گیر موضوع کم آبی ، خشکسالی وتغییرات اقلیمی هستند و برای مدیریت این چالش ها ، جریان سازی رسانه ای ، طراحی اطلاع رسانی و تمرکز بیشتر و خاص لازم است.
در این جلسه همچنین مهندس کاظمی مشاور وزیر نیرو و مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو بر اهمیت نقش پیشگیرانه روابط عمومی ها در بحران های اجتماعی و لزوم اتخاذ تدابیر کاربردی و کنشگرانه به جای استراتژی انفعالی تاکید کرد.