کمیته هوشمند سازی
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم: در ابتدای جلسه شعبانعلی یوسفی خطیر دبیرکمیته با اشاره به تاریخچه شکل گیری کمیسیون راهبری توسعه مدیریت و کمیته های پنج گانه گفت: درسال 93 طی بخشنامه ای با عنوان نقشه راه اصلاح نظام اداری درقالب هشت برنامه تحول اداری ابلاغ گردیده و سال 97 به ده برنامه تحول اداری ارتقاء یافت. و تأکید بر این بود که در هر یک از کمیته های ذیل کمیسیون راهبری توسعه مدیریت ، دبیران واعضای کمیته ها ، باید برنامه ها و فعالیتهای مورد انتظار ابلاغی، احکام و تکالیف قانونی مرتبط را انتخاب ودر دستور کار برگزاری جلسات قراردهند . یوسفی خطیر افزود: مصوبات کمیته ها باید حول محور شرح وظایف تعیین شده و بخشنامه ها و نامه های اداری مرتبط با آن، ارسالی از شرکت مادر تخصصی ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاونتهای تخصصی استانداری باشد و حداکثرظرف 5 روز پس از برگزاری برای دبیرخانه کمیسیون راهبری توسعه مدیریت، جهت ثبت در سامانه ساتم و طرح در کمیسیون راهبری توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت ارسال گردد.