پنجشنبه, 6 آبان 1400
مشروح خبر :: نقش غیرقابل انکار رسانه ها در باورپذیری جامعه

نقش غیرقابل انکار رسانه ها در باورپذیری جامعه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان در دیدار با اعضای جدید هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات کردستان گفت: نقش مثبت رسانه ها درایجاد اعتماد و باورپذیری جامعه غیرقابل انکار است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، مهندس آرش آریانژاد در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اعضای جدید هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات کردستان، از ارتباط رسانه با شرکت بعنوان زنجیری بهم پیوسته یاد کرد و اظهار داشت: امید است این شرکت بعنوان بخش کوچکی از این زنجیره در راستای چرخش، چرخ اقتصادی مطبوعات استان نقش خود را بخوبی ایفا کرده و در راستای ارتقای این مجموعه گام برداریم. وی با اشاره به جایگاه رفیع روابط عمومی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دنیا در مسیر تکنولوژی در حال پیشروی است و رسانه یکی از ابزارهای قدرتمند تکنولوژی بشمار می آید، بنابراین مدیران حتی اگر از لحاظ علمی در سطح بالایی باشند باز هم بدون استفاده از ابزار رسانه بصورت متعادل نمی توانند موفق شوند. مهندس آریانژاد با اشاره به تاثیر گذاری رسانه ها در افکار و اذهان عمومی، تاکید کرد: رسانه های استان و کلیه فعالان در حوزه ارتباطات رسانه ای در جهت تبیین وضعیت استان و انعکاس اخبار بر اساس صداقت، اطلاعات صحیح برگرفته از منابع تخصصی، با تفسیر اجتماعی و نگرش از سمت مردم می توانند نقش مهمی در ارتقای اعتماد مردم و باور پذیری جامعه ایفا کنند. وی در پایان خواستار همیاری و همدلی اصحاب رسانه با دستگاهها و نهادها در راستای اعتلای استان شد و افزود: فعالان مطبوعاتی و رسانه ای استان برای کمک به توسعه پایدار استان از هیچ تلاشی دریغ نکنند و برای محقق شدن این امر مهم، ظرفیت ها و فرصت های ارزشمند استان را بانگاه محرومیت زدایی و رسیدن به توسعه پایدار در سطح منطقه ای و فرامنطقه ای معرفی کنند.

کد خبر: 50236
  تاریخ خبر : 1399/11/29
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/11/29
 مدیر روابط عمومی
 163
  ثبت دیدگاه