به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین دکتر جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم هرگونه تلاش در راستای صرفه جویی در وقت و هزینه مردم را ارزشمند برشمرد و عنوان داشت: دستگاههای اجرایی باید تمام توان خود را جهت استقرار کامل دولت الکترونیک به کار گیرند چرا که تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف دستگاههای اجرایی بوده و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری میتواند عامل مهم و موثری در این زمینه باشد.
مهندس ملکی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین نیز در این مراسم با اشاره به استقرار میز خدمت الکترونیکی شرکت آب منطقه ای قزوین اظهار نمود: هدف از این اقدام که در حال حاضر به صورت پایلوت در استان های قزوین و هرمزگان استقرار یافته است، ارائه خدمات به مراجعین به صورت کاملاً الکترونیکی و غیر حضوری می باشد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین احراز هویت و ارتباط با سامانههای ثبت احوال را یکی از نقاط قوت میز الکترونیکی شرکت برشمرد و بیان داشت: مراجعین ضمن دریافت کلیه خدمات از این میز الکترونیکی میتواند با اتصال به سایر سامانههای شرکت نظیر سامآب و سامیر و... پیگیر پرونده های در دست اقدام خود نیز باشند. وی همچنین افزود: البته برای مراجعینی که دسترسی به اینترنت ندارند امروز میز خدمت حضوری در فضایی جدید و با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان مسئول شرکت به بهرهبرداری رسیده و مراجعین میتوانند در این مکان کلیه خدمات مورد نیاز خود را با ارائه مدارک دریافت نمایند.