شنبه, 3 آذر 1403
مشروح خبر :: ارائه خدمات الکترونیکی به 100 هزار بهره‌بردار شرکت

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1408

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1410

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1412

Deprecated: DOMElement::setAttribute(): Passing null to parameter #2 ($value) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1675

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان خبرداد:

ارائه خدمات الکترونیکی به 100 هزار بهره‌بردار شرکت

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: تمام خدمات مرتبط با آب‌های سطحی و غیرسطحی به 100 هزار بهره‌بردار شرکت، به صورت تمام الکترونیکی ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، دکتر هوشنگ ملایی در آئین استقرار میز خدمت الکترونیک در شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان اظهار کرد: شرکت سهامی آب منطقه‌ای یکی از شرکت‌های خدمات دهنده در سطح استان است که حدود 100 هزار بهره‌بردار از خدمات شرکت استفاده می‌کنند.

وی با ذکر این نکته که عمده بهره‌برداران آب در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: با توجه به اینکه اغلب کشاورزان در مناطق روستایی ساکن هستند؛ ثبت درخواست و پیگیری امور چالش‌هایی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با بیان اینکه استقرار میز خدمت الکترونیکی (ساماب) در شرکت، باعث کاهش مراجعه حضوری شده است، تصریح کرد: تمام خدمات و درخواست‌ها در حوزه منابع آب زیر زمینی، سدها، قنوات و ... به صورت الکترونیکی ارائه و پاسخ داده می‌شود.

ملایی با ذکر این نکته که میز کار از هشت ساعت اداری به 24 ساعت شبانه روز تغییر می‌کند، ابراز داشت: سازمان اداری و استخدامی کشور برای اصلاح ساختار خدمات‌‌رسانی به مردم تکالیفی را برای دستگاه‌های اجرایی تعریف کرده است تا ارائه خدمات به سمت الکترونیکی شدن حرکت کند.

وی ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان نیز بر اساس تکالیف قانونی و آسیب‌شناسی‌های انجام شده در سطح شرکت، ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری را به عنوان استان پایلوت در دستور کار قرار داد.

این مقام مسئول تشریح کرد: اینگونه ساز و کار ارائه خدمات نمونه مناسبی است که برای تمام استان‌های کشور قابل اجرا است و می‌تواند الگوی مناسبی محسوب شود.

ملایی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم از طریق سامانه ساماب خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم و رضایتمندی مردم را در این حوزه جلب کنیم.

کد خبر: 46582
  تاریخ خبر : 1399/09/19
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/09/19
 کارشناس روابط عمومی ۲
 244