دوشنبه, 12 آبان 1404
مشروح خبر :: 72 خدمت غیرحضوری از طریق میز خدمت الکترونیکی ارائه می شود

در راستای ارتقاء سرعت و کیفیت ارائه ارائه خدمات:

72 خدمت غیرحضوری از طریق میز خدمت الکترونیکی ارائه می شود

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: 72 خدمت غیرحضوری از طریق میز خدمت الکترونیکی به مردم ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، رضا کمالی اظهار کرد: مردم می‌توانند در راستای دریافت خدمات به صورت غیر حضوری به میز خدمت الکترونیکی در پورتال اینشرکت مراجعه نمایند.

وی عنوان کرد: مراجعین پس از ثبت نام در پرتال شرکت  به آدرس hrrw.ir  و دریافت نام کاربری و رمز عبور به میز کار خود وارد شده و می توانند از خدمات ارایه شده به صورت الکترونیکی بهره مند شوند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان ابراز داشت: 72 خدمت غیرحضوری از طریق میز خدمت الکترونیکی به مردم ارائه می شود.

کمالی بیان داشت: این خدمت در راستای ارتقاء سرعت و کیفیت ارائه خدمات، به حداقل رساندن مراجعات حضوری و کاهش هزینه های متقاضیان طراحی و پیاده سازی شده است.

کد خبر: 42992
  تاریخ خبر : 1399/04/07
 کارشناس روابط عمومی ۲
 285