بمناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق
امیدوار، ابتدا با اشاره به هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق، برنامه ها و اقدامات شرکت آب منطقه ای را در این هفته تشریح کرد.
وی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی را جزء اولویت کاری روابط عمومی برشمرد و گفت: تلاش کلیه روابط عمومی های صنعت آب وبرق در تبیین و تشریح این هفته و اهمیت مدیریت مصرف در بخش آب و برق است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان نیز، با تاکید به اهمیت این هفته و لزوم فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و برق ، اظهارداشت:آموزش و فرهنگسازی مداوم با استفاده از ابزارهای جدید آموزشی می تواند تاثیرات مثبت و ماندگاری در ذهن مصرف کنندگان ایجاد کند.
وی نقش روابط عمومی ها را در تغییر الگوی فکری مصرف کنندگان بسیار اساسی و مهم برشمرد.