جمعه, 9 آبان 1404
مشروح خبر :: ارائه 27 خدمت الکترونیک از طریق دفاتر پستی و پیشخوان به متقاضیان بخش آب در استان

ارائه 27 خدمت الکترونیک از طریق دفاتر پستی و پیشخوان به متقاضیان بخش آب در استان

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات وتوسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: با هدف بررسی عملکرد ارائه خدمات شرکت به شهروندان از طریق دفاتر پیشخوان دولت، بازدید میدانی از دفاتر منتخب در شهرهای گرگان و آق قلا صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس اسماعیل گرزین با بیان اینکه از تعداد 99 خدمت مصوب سازمان اداری و استخدامی کشور برای شرکت های آب منطقه ای ، تعداد 50 خدمت، الکترونیکی شده است، افزود: تعداد 27 خدمت به صورت الکترونیک از طریق دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان منتخب به متقاضیان محترم استان ارائه می شود وتوسعه آن در دست پیگیری است.

وی افزود: به منظور بررسی عملکرد ارائه خدمت به شهروندان از طریق دفاتر پیشخوان دولت، با حضور مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت ، نماینده اداره کل پست استان و تعدادی از کارشناسان ذیربط، از دفاتر پیشخوان منتخب بازدید و مشکلات موجود احصاء و مقرر شد اقدامات لازم به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات ورضایت مندی ارباب رجوع صورت پذیرد.

کد خبر: 42793
  تاریخ خبر : 1399/03/31
 روابط عمومی
 240