به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مهندس ملکی در این نشست با اشاره به جایگاه و نقش مهم و ویژه روابط عمومی در ایجاد بسترهای مناسب جهت رشد آگاهی های عمومی در زمینه مسائل مرتبط با آب عنوان داشت: روابط عمومی های هر مجموعه ای نقش مهمی و تاثیرگذاری در انعکاس عملکرد و اقدامات آن شرکت دارند و لذا تقویت هر چه بیشتر این جایگاه می تواند ضمن بهبود ارتباطات درون و برون سازمانی به ارتقاء سطح آگاهی های عمومی نیز کمک شایانی نماید.
مهندس ملکی روابط عمومی را بازوی توانمند مدیریت برشمرد و اظهارداشت: روابط عمومی باید بتواند در کنار جریان سازی فرهنگی در سطح جامعه در چارچوب برنامه ها و اهداف عالیه شرکت، پاسخگوی مطالبات و انتقادات در این زمینه نیز باشد و این مهم با شفاف سازی و تسریع در ارائه اطلاعات و اخبار دقیق میسر می گردد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای با اشاره به گسترش و نفوذ فضای مجازی در عصر حاضر بیان داشت: امروز توسعه و ایجاد فضای های جدید و متعدد ارتباطی، ما را به سمت استفاده از تکنولوژی های جدید سوق می دهد و حرکت در این زمینه لازمه توسعه و استحکام جایگاه روابط عمومی می باشد و لذا در شرکت اب منطقه ای سعی بر آن بوده تا با ایجاد بسترهای مناسب امکان بهره گیری از ظرفیت ساختارهای جدید ارتباطی برای مجموعه روابط عمومی فراهم گردد.
مهندس ملکی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات موثر مجموعه روابط عمومی شرکت در اطلاع رسانی، اقناع افکارعمومی و همچنین ارائه مشاورهای مناسب در زمینه سیاست های اطلاعاتی و ارتباطی شرکت، با اهدا لوح تقدیر از همکاران این دفتر قدردانی بعمل آورد.