شنبه, 3 آذر 1403
مشروح خبر :: پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1408

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1410

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1412

Deprecated: DOMElement::setAttribute(): Passing null to parameter #2 ($value) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1675

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مدیر عامل شرکت آب منطقهوای هرمزگان طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه «روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی» را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان متن پیام دکتر هوشنگ ملایی، بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی نه به عنوان یک نهاد تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک نهاد مشورتی و تخصصی تاثیرگذار در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد به گونه‌ای که در عصر حاضر روابط عمومی را نمی‌توان صرفاً به عنوان ابزاری برای مدیریت قلمداد کرد، بلکه باید آن را فلسفه مدیریت دانست. ارتباطات اثربخش و کارا جوهره روابط عمومی است و مدیران امروزی اگر مهارت ارتباط با جامعه، ذینفعان، مشتریان و کارکنان را در چارچوب هنر روابط عمومی نیاموخته باشند، بخش عظیمی از مدیریت آنان رنگ ناکارآمدی به خود می‌گیرد.

روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین سازمان و جامعه، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران سازمان به افکار جمعی دارد و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده برای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با جامعه و ذینفعان اقدام کند، بسیار حایز اهمیت است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه (16 می) را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده اند.

در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در توسعه و تحول واحدهای روابط‌عمومی کشور باشد مشروط به آن که نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد فنی، تخصصی و موثر در سازمان تثبیت شود.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم، توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که بی‌شک مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است.

اینجانب روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را  به  تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایشان را خواستارم.

 

هوشنگ ملایی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان

کد خبر: 42067
  تاریخ خبر : 1399/02/27
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/02/27
 کارشناس روابط عمومی ۲
 436