
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، مهندس علی محمدی اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی این شرکت، رفع موانع تولید و اشتغال از طریق گره گشایی در امور بهره برداران است.
وی افزود: اشراف بر مشکلات موجود تنها با ارتباط مستقیم با بهره برداران میسر خواهد شد که با توجه به گسترش ابزارهای ارتباط الکترونیک، این ارتباط نزدیکتر و آسان تر شده است.
محمدی خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ابزاری توانمند در مسیر تسهیل ارتباط مستقیم با مخاطبین این شرکت و حذف مراجعات غیرضروری می باشد.
مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در ادامه به صورت تلفنی به پاسخگویی و بررسی درخواست های بهره برداران منابع آب استان پرداخت.