کمیته سلامت اداری

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم: صادق حیدری مقدم دبیر کمیته و رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت با بیان اینکه فلسفه راه اندازی میز خدمت تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع محترم و کاهش تردد آنها در ساختمان شرکت می باشد گفت: در حال حاضر بنابر گزارش ارسالی مدیریت حراست حدود 85 درصد متقاضیان پس از مراجعه به میز خدمت به سایر واحدها مراجعه می نمایند حیدری مقدم افزود: هدف تشکیل جلسه با معاونت حفاظت و بهره برداری و حقوقی که بیشترین ارباب رجوع را دارند ، بررسی مشکلات اجرای کامل فرآیند بود که مدیر منابع آب شهرستان قم عمده ترین مشکل در این زمینه را نواقص موجود در پرونده از جمله نامشخص بودن اسناد و مدارک مالکیت ، وکیل پرونده ، وضعیت شرکاء و ...اعلام نمود که این مشکلات در حیطه اختیارات این شرکت نبوده ، اما بنابر ماهیت کار و پیگیری امور توسط متقاضیان ناچار به پاسخگویی به آنان می باشیم . لذا باید ضمن اعلام این مشکلات به استانداری و سازمانهای مسئول مانند اداره ثبت و اسناد ، جهاد کشاورزی ، امور اراضی و ... موضوع در جلسات شورای حفاظت و همچنین شورای صیانت منابع آب استان جهت اتخاذ تصمیم مطرح گردد.