جمعه, 2 آذر 1403
مشروح خبر :: برگزاری دوره آموزشی روشهای پاسخگویی به مراجعین در شرکت آب منطقه ای هرمزگان

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1408

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1410

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1412

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1408

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1410

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1412

Deprecated: DOMElement::setAttribute(): Passing null to parameter #2 ($value) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1675

برگزاری دوره آموزشی روشهای پاسخگویی به مراجعین در شرکت آب منطقه ای هرمزگان

دوره آموزشی روشهای پاسخگویی به مراجعین با تدریس دکتر طاهری، با حضوربیش 35 نفراز کارکنان شرکت آب منطقه ای به مدت دور روز در تاریخ 26 و27 تیرماه در مرکز آموزش های تخصصی شرکت آب منطقه ای برگزار گردید .

دراین دوره آموزشی ضمن تاکید بر رعایت حقوق گیرنده گان خدمت ،در خصوص تکریم ارباب رجوع واهمیت آن برای سازمان , مفهوم تکریم ,تعریف ارباب رجوع و مشتری , شناخت انواع ارباب رجوع و روش های برخورد با آنها , انواع خدمات قابل ارائه، توجه به نیازهای مخاطبین و احترام به ارباب رجوع ,اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری (براساس نظرسنجی), انواع مراجعین از نظر ویژگی های شخصیتی ,نحوه برخورد با ارباب رجوع، نحوه پاسخگویی و چگونگی خدمت‌گزاری , اصول اولیه نحوه پاسخگویی به تلفن , و همچنین راهکارهایی در زمینه اعتلای سطح آگاهی کارکنان در رابطه با حوزه ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری با شرکت فعال کارکنان و بحث های دوطرفه در زمینه تکریم ارباب رجوع در این دوره آموزشی گنجانده شد.

در پایان این جلسه شرکت کنندگان ضمن طرح تجربیات خود از برخورد با ارباب رجوع و مشکلات موجود برای ارتقاء سطح رضایت آنها مطالبی را مطرح نمودند.

کد خبر: 36281
  تاریخ خبر : 1398/04/29
 کارشناس روابط عمومی ۲
 268