مسئول میز خدمت شرکت آب منطقه ای زنجان در روزکارمند با خبرنگار روزنامه زنگان امروز مصاحبه کرد.
عمران راضی رییس گروه طرح تعادل بخشی و مسئول میز خدمت شرکت آب منطقه ای زنجان در ابتدا با تشریح وظایف میز خدمت و مراجعه حضوری مردم به این حوزه اظهارداشت:روزانه بطور مستمر 40 الی 50 مراجعه کننده از اقشار مختلف به میز خدمت این شرکت مراجعه نموده و درخواست های کاری خود را ارایه می نمایند و این در حال است که ایده آل این شرکت مراجعه غیرحضوری و از طریق سامانه ها تعبیه شده مانند ساماب و پورتال شرکت می باشد.
وی با گرامیداشت هفته دولت و شهادت دو دولتمرد تاریخ ساز شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روزکارمند، تصریح کرد: کارمندان خادمین مردم هستند و در این راستا باید خدماتی را که انجام می دهند بی منت ، خالصانه و در راه خدا باشد.
راضی به مشکلات معیشتی در جامعه اشاره کرد و افزود:قشر کارمند نیز از این قائده مستثنی نیست و بنده معتقدم با برنامه ریزی درست می توان همه این نابسامانی ها را مرتفع نمود و بر مشکلات غلبه کرد.
رییس گروه طرح تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای زنجان به خصوصیات یک کارمند خوب نیز اشاره ای نمود و تاکید کرد:از ویژگی های یک کارمند خوب،برخورد مناسب،شفاف و روشن با ارباب رجوع می باشد و این مستلزم موقعیت شناسی و درک درست همه کارکنان از شرایط پیرامون خود است.
در پایان عمران راضی به مراجعه حداکثری کشاورزان و بهره برداران به میز خدمت شرکت آب منطقه ای اشاره کرد و افزود: سعی ما این است که با تفهیم درست مصرف کردن منابع آبی استان ، نهایت راهنمایی و همکاری را با این قشر آسیب پذیر جامعه انجام دهیم تا دچار خسران اقتصادی نشوند.