دوشنبه, 5 آذر 1403
مشروح خبر :: میز خدمت یکی از اولویت های دستگاه های اجرایی است

دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت آب منطقه ای تهران:

میز خدمت یکی از اولویت های دستگاه های اجرایی است

دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت آب منطقه ای تهران گفت: ایجاد میز خدمت و ارتقا شاخص های تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در نشست سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم اظهار داشت: میز خدمت یکی از الزامات دستگاه های اجرایی است و بر اساس بخشنامه رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی کشور  کلیه امور و درخواست های ارباب رجوع باید در صورت عدم ارائه الکترونیکی خدمت تماما از طریق میز خدمت حضوری انجام پذیرد که در همین راستا بخشنامه ابلاغی مورخ 97.4.9 وزیر نیرو بر شفافیت رویه عملیاتی شدن میز خدمت حضوری افزوده است.

وی با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع  به یک تکلیف قانونی تبدیل شده است، گفت: موضوع تکریم ارباب رجوع یکی از موارد مهم در ارزیابی های وزارت نیرو و جشنواره شهید رجایی است که باید همه معاونت ها و مدیران شرکت به آن توجه داشته باشند.

دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید بر لزوم شناسایی نیروهای توانمند برای تصدی مسئولیت میز خدمت، افزود: ما برای میز خدمت نیازمند نیروهای کارآزموده هستیم که بر روی بیشتر حوزه های فعالیت شرکت احاطه داشته باشد.

سنجری نیا عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران را در پیاده سازی و ارائه میز خدمت الکترونیکی به همراه سامانه ساماب  قابل قبول عنوان کرد گفت: تلاش تمامی سطوح مدیریتی و کارکنان برای استقرار شایسته میز خدمت حضوری حائز اهمیت است.

 وی در پایان یادآور شد:  امیدواریم با توجه به تاکیدات رئیس جمهور و سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با اهتمام تمامی ارکان شرکت بزودی شاهد تحقق اهداف میزخدمت در چارچوب موضوع ماموریت شرکت باشیم.

کد خبر: 29585
  تاریخ خبر : 1397/05/06
 الهامی منش
 410