به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، "غلامرضا معصومی" اظهار داشت: هدف از استقرار و اجرای این میز خدمت تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت، جلوگیری از سرگردانی مردم در شرکت، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی با کارکنان و همچنین ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد در اجرای بخشنامه شماره 24452 مورخ 97/3/1 است.
وی گفت: براساس این طرح ارباب رجوع در طبقه همکف توسط کارشناسان پذیرش شده و فرم درخواست مراجعین را تکمیل می کنند سپس سرپرست یا مدیران ارشد شرکت به صورت رو در رو در فضای صمیصمی پاسخگو و پیگیرخواسته های آنان بوده و خدمات لازم به آنها ارائه می شود.
وی گفت: میز خدمت حضوری بدین منظور ایجاد شده است تا ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای در خواست خود دریافت کند چرا که شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی در جامعه به وجود می آورد.