دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شرکت آب منطقه ای تهران خبر داد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: میز خدمت موضوعی است که امسال از سوی مقام عالی ریاست جمهوری به صورت جدی مطرح و از طریق سازمان امور اداری و استخدامی به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ و از سوی استانداران سراسر کشور در حال پیگیری است.
وی با بیان اینکه از سال گذشته موضوع میز خدمت با عنایت به عزم دولت در استقرار میز خدمت در دستگاه های اجرایی در آب منطقه ای تهران با تاکید و پیگیری مدیرعامل شرکت مطرح شده است گفت: گام های اولیه این موضوع برداشته شده و با همکاری و پشتیبانی همه بخش ها باید در جهت تحقق کامل اهداف مورد نظر دولت تلاش نمود.
سنجری نیا تصریح کرد: خدمت به مردم در کنار توصیه های دینی و اخلاقی یک تکلیف اداری نیز است که با استقرار میز خدمت کیفیت ارائه خدمات افزایش می یابد.
مشاور مدیرعامل افزود: فصل سوم قانون مدیریت خدمات کشوری شامل مواد 25،26،27 و 28 این قانون به حقوق مردم اختصاص یافته است. علاوه بر آن نیز بخشنامه های ریاست محترم جمهور و سازمان امور اداری و استخدامی به صراحت بر این موضوع تاکید دارد و این مهم خود بیانگر اهمیت اهتمام به دستیابی این اهداف می باشد. .
دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شرکت آب منطقه ای تهران از طراحی و پیاده سازی زیر سیستم میز خدمت در اتوماسیون اداری با همکاری و تلاش های دفتر فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: این اقدام گامی مهم در جهت تکریم ارباب رجوع و استقرار میز خدمت و مفاد بخشنامه شماره 24452 مورخ 97.2.1 رئیس جمهور می باشد.
مشاور مدیرعامل راه اندازی سامانه ساماب و امضا تفاهم نامه با دفاتر پیشخوان را گامی مهم در جهت تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و افزود: امید است که در راستای برخورداری ارباب رجوع و ذینفعان از ارائه خدمات الکترونیکی میز خدمت بزودی شاهد تکمیل صددرصدی اطلاعات آب های زیرزمینی و سطحی تمامی امورات تابعه در این سامانه باشیم و در نظر داشته باشیم که میز خدمت یک ضرورت و تکلیف قانونی است و جزو آیتم های مورد ارزیابی از سوی سازمان های بالادست محسوب می گردد.
وی با اشاره به اینکه کارشناس میز خدمت باید از کارشناسان متخصص، مطلع، شایسته و ماهر باشد، یادآور شد: باید علاوه بر فضای مناسب برای استقرار میز خدمت سخت افزار مورد نیاز را نیز در نظر گرفت که امکان پاسخگویی مستمر ارباب رجوع فراهم و از سرگردانی مراجعه کنندگان پیشگیری گردد.
سنجری نیا با تاکید بر ارائه خدمات به صورت الکترونیکی گفت: خدمات الکترونیکی نیز بخش مهم میزخدمت غیر حضوری است و باید همواره بروزرسانی و بهینه سازی شود به نحوی که سهولت دسترسی به سیستم برای کاربران فراهم گردد. ارتقا و بهبود درگاه خدمات الکترونیکی و ارائه خدمات در میز خدمت یک پروسه مستمر و پیوسته می باشد.
وی خاطرنشان کرد: با عنایت به تاکیدات مدیرعامل شرکت تحقق اهداف میزخدمت مستلزم همکاری تمامی معاونت ها و دفاتر و امورات شرکت می باشد.