تکریم ارباب رجوع ؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان ، هدف از استقرار و اجرای این میز خدمت تکریم ارباب رجوع ، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت، جلوگیری از سرگردانی مردم در شرکت، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی با کارکنان و همچنین ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد در اجرای بخشنامه شماره 24452 مورخ 97/3/1 است.
براساس این طرح ارباب رجوع در طبقه همکف توسط کارشناسان پذیرش شده و فرم درخواست مراجعین را تکمیل می کنند سپس سرپرست یا مدیران ارشد شرکت به صورت رو در رو در فضای صمیصمی پاسخگو و پیگیرخواسته های آنان بوده و خدمات لازم به آنها ارائه می شود.
هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت در گفتگوی کوتاه گفت : "میز خدمت حضوری بدین منظور ایجاد شده است تا ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای در خواست خود دریافت کند چرا که شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی در جامعه به وجود می آورد."
شایان ذکر است که از اولین روز فعالیت این طرح میز خدمت تاکنون پذیرای بیش از 50 نفر از ارباب رجوع ها به شرکت بود.
ملاقات عمومی با مدیرعامل شرکت روز های سه شنبه از ساعت7 صبح الی 13 می باشد ؛ و مقرر شده است هر روز یکی از معاونان و یا مدیران در محل میز خدمت پاسخگوی مردم باشند.