محمد هادی مصطفایی مدیر مطالعات پایه منابع آب و رئیس کارگروه استقرار میز خدمت شرکت آب منطقه ای سمنان با اهمیت به جایگاه والای ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی گفت: استقرار میز خدمت و ارایه خدمات شایسته به ذینفعان باعث تکریم و رضایت ارباب رجوع می شود.
وی به بخشنامه ریاست محترم جمهوری در خصوص استقرار میز خدمت در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت، راه اندازی سامانه ساماب نخستین گام این شرکت در راستای طرح تکریم و رضایت ارباب رجوع بوده که با موفقیت انجام شده است.
عضو هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای سمنان به اهمیت تحقق اهداف مد نظر استقرار میز خدمت اشاره کرد و افزود: تحقق اهداف میز خدمت مستلزم همکاری تمامی بخش های شرکت می باشد.
شایان ذکر است پس از بحث و بررسی در خصوص گام های مندرج در بخش نامه ریاست محترم جمهوری استقرار میز خدمت در ستاد و امور آب شهرستانهای تابعه مورد تاکید قرار گرفت.