شنبه, 10 آبان 1404
مشروح خبر :: تکریم و رضایت ارباب رجوع در گرو استقرار میز خدمت

تکریم و رضایت ارباب رجوع در گرو استقرار میز خدمت

در راستای طرح تکریم و رضایت ارباب رجوع ، کارگروه استقرار میز خدمت شرکت آب منطقه ای سمنان با بحث و بررسی در حوزه ی استقرار میز خدمت با آئین نامه جدید با حضور اعضا برگزار شد.

محمد هادی مصطفایی مدیر مطالعات پایه منابع آب و رئیس کارگروه استقرار میز خدمت شرکت آب منطقه ای سمنان با اهمیت به جایگاه والای ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی گفت: استقرار میز خدمت و ارایه خدمات شایسته به ذینفعان باعث تکریم و رضایت ارباب رجوع می شود.

وی به بخشنامه ریاست محترم جمهوری در خصوص استقرار میز خدمت در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت، راه اندازی سامانه ساماب نخستین گام این شرکت در راستای طرح تکریم و رضایت ارباب رجوع بوده که با موفقیت انجام شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای سمنان به اهمیت تحقق اهداف مد نظر استقرار میز خدمت اشاره کرد و افزود: تحقق اهداف میز خدمت مستلزم همکاری تمامی بخش های شرکت می باشد.

شایان ذکر است پس از بحث و بررسی در خصوص گام های مندرج در بخش نامه ریاست محترم جمهوری استقرار میز خدمت در ستاد و امور آب شهرستانهای تابعه مورد تاکید قرار گرفت.

 

کد خبر: 28690
  تاریخ خبر : 1397/03/13
 اخبار و روابط عمومی
 588