کارگاه آموزشی بررسی دستورالعمل میز خدمت در شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد.
در ابتدای جلسه عمران راضی رئیس گروه طرح تعادل بخشی و مسئول میز خدمت شرکت طی گزارش کوتاهی از عملکرد 2 ماهه میز خدمت در آب منطقه ای زنجان گفت: اقدامات و تمهیدات لازم برای استقرار میز خدمت در ستاد و شهرستانهای تابعه اتخاذ گردیده و فعالیت های خود را در راستای رضایتمندی و پاسخگویی ارباب رجوع مهیا نموده ایم .وی افزود: دریافت مدارک از مراجعین و تعیین زمان جهت ارائه خدمت به مراجعین از طریق پیشخوان دولت در سطح استان از مهمترین اقدامات و فعالیت هایی است که در این دفتر در مدت 2 ماه گذشته انجام گرفته است.
در ادامه جلسه مهندس کیانی کارشناس مدیریت و برنامه ریزی استان به ارائه توضیحات و آموزش در مورد نحوه اجرای بخشنامه و دستورالعمل سازمان در میز خدمت که یکی از شاخص های ارزیابی سال 1397 است پرداخت .
کیانی در بخش دیگری از سخنان خود به دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاههای اجرایی اشاره کرد و گفت :دستگاههای اجرایی استان که عهده دار ارائه خدمات به ارباب رجوع می باشند، موظفند واحد هماهنگ کننده ای تحت عنوان "میز خدمت" در طبقه همکف ساختمان تعبیه نمایند و با حضور کارشناس و یا مدیر مجرب آن دستگاه با اعطای اختیارات لازم، خدمت مورد نیاز ارباب رجوع صرفاً از طریق این میز ارائه گردد.
کارشناس مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه سخنان خود به وظایف میز خدمت پرداخت و گفت :ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط ،دریافت مدارک و در خواست های مراجعین ،انجام امور و درخواست های متقاضیان در صورت امکان ،دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحد های زیربط و اعلام آن به مراجعین، از وظایف اصلی میز خدمت می باشد.
کیانی در بخش پایانی این کارگاه آموزشی یک ساعته به ارائه خدمات در همه روزهای کاری و در طول ساعت اداری به طور پیوسته اشاره کرد و ادامه داد :سازماندهی تعدادی از کارکنان شایسته ، ماهر ، پاسخگو و آموزش دیده و مطالعه نسبت به فرایند های اداری مرتبط با ارائه خدمات ،ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم به ارباب رجوع در ارتباط با فرایند دریافت خدمت ،پاسخ به درخواست ارباب رجوع بر اساس اطلاع رسانی دستگاه و اعلام زمان ارائه خدمت نتیجه در زمان دریافت درخواست ارباب رجوع از مهمترین بخش های میز خدمت در ادارات خواهد بود.