شنبه, 3 آذر 1403
مشروح خبر :: ارتقا تکریم ارباب رجوع با استقرار میز خدمت

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1408

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1410

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1412

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1408

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1410

Deprecated: strpos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1412

Deprecated: DOMElement::setAttribute(): Passing null to parameter #2 ($value) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/wrm.ir/httpdocs/includes/TempFns.inc.php on line 1675

دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شرکت آب منطقه ای تهران اعلام کرد:

ارتقا تکریم ارباب رجوع با استقرار میز خدمت

دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: گام های ابتدایی در جهت استقرار میز خدمت در ستاد و امورهای تابعه برداشته شده که این مهم باعث ارتقا تکریم ارباب رجوع می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: میز خدمت موضوعی است که امسال از سوی مقام عالی ریاست جمهوری به صورت جدی مطرح و از طریق سازمان امور اداری و استخدامی به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ و از سوی استانداران سراسر کشور در حال پیگیری است.

وی  با بیان اینکه از سال گذشته موضوع میز خدمت در شرکت آب منطقه ای تهران با جدیت مطرح شده است گفت: گام های اولیه این موضوع برداشته شده و با همکاری و پشتیبانی همه بخش ها باید در جهت اهداف مورد نظر دولت تکمیل شود.

مشاور مدیرعامل راه اندازی سامانه ساماب و امضا تفاهم نامه با دفاتر پیشخوان را گامی مهم در جهت تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و افزود: میز خدمت یک ضرورت و تکلیف قانونی است  و جزو آیتم های مورد ارزیابی از سوی سازمان های بالادست محسوب می گردد.

وی با اشاره به اینکه کارشناس میز خدمت باید از کارشناسان متخصص، مطلع، شایسته و ماهر باشد، یادآور شد: فضای مناسبی باید برای استقرار میز خدمت در نظر گرفت که به صورت پیوسته  پاسخگوی ارباب رجوع بوده و از سرگردانی مراجعه کنندگان جلوگیری کند.

سنجری نیا با تاکید بر ارائه خدمات به صورت الکترونیکی گفت: خدمات الکترونیکی نیز بخش مهم میزخدمت غیر حضوری  است و  مورد ارزیابی است که این درگاه در ابتدا باید برای ارزیابان به عنوان کاربر قابل استفاده باشد بنابراین همواره باید به دنبال ارتقا و بهبود درگاه خدمات الکترونیکی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به تاکیدات مدیرعامل شرکت تحقق اهداف میزخدمت مستلزم همکاری تمامی معاونت ها و دفاتر و امورات شرکت می باشد.

مشاور مدیرعامل در پایان گفت: تلفن گویا و تهیه و بروزآوری اطلاعات دفترچه راهنمای ارباب رجوع نیز از دیگر اقدامات در دست اجراست که امیدواریم با همکاری بخش های ذیربط زودتر به سرانجام برسد.

کد خبر: 28631
  تاریخ خبر : 1397/03/09
 الهامی منش
 678