دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شرکت آب منطقه ای تهران اعلام کرد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: میز خدمت موضوعی است که امسال از سوی مقام عالی ریاست جمهوری به صورت جدی مطرح و از طریق سازمان امور اداری و استخدامی به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ و از سوی استانداران سراسر کشور در حال پیگیری است.
وی با بیان اینکه از سال گذشته موضوع میز خدمت در شرکت آب منطقه ای تهران با جدیت مطرح شده است گفت: گام های اولیه این موضوع برداشته شده و با همکاری و پشتیبانی همه بخش ها باید در جهت اهداف مورد نظر دولت تکمیل شود.
مشاور مدیرعامل راه اندازی سامانه ساماب و امضا تفاهم نامه با دفاتر پیشخوان را گامی مهم در جهت تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و افزود: میز خدمت یک ضرورت و تکلیف قانونی است و جزو آیتم های مورد ارزیابی از سوی سازمان های بالادست محسوب می گردد.
وی با اشاره به اینکه کارشناس میز خدمت باید از کارشناسان متخصص، مطلع، شایسته و ماهر باشد، یادآور شد: فضای مناسبی باید برای استقرار میز خدمت در نظر گرفت که به صورت پیوسته پاسخگوی ارباب رجوع بوده و از سرگردانی مراجعه کنندگان جلوگیری کند.
سنجری نیا با تاکید بر ارائه خدمات به صورت الکترونیکی گفت: خدمات الکترونیکی نیز بخش مهم میزخدمت غیر حضوری است و مورد ارزیابی است که این درگاه در ابتدا باید برای ارزیابان به عنوان کاربر قابل استفاده باشد بنابراین همواره باید به دنبال ارتقا و بهبود درگاه خدمات الکترونیکی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با عنایت به تاکیدات مدیرعامل شرکت تحقق اهداف میزخدمت مستلزم همکاری تمامی معاونت ها و دفاتر و امورات شرکت می باشد.
مشاور مدیرعامل در پایان گفت: تلفن گویا و تهیه و بروزآوری اطلاعات دفترچه راهنمای ارباب رجوع نیز از دیگر اقدامات در دست اجراست که امیدواریم با همکاری بخش های ذیربط زودتر به سرانجام برسد.