به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، هدف از استقرار و اجرای این میز خدمت تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت، جلوگیری از سرگردانی مردم در شرکت، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی با کارکنان و همچنین ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد در اجرای بخشنامه شماره 24452 مورخ 97/3/1 است.
هرچند این طرح از ابتدای تیر ماه سال جاری بایستی اجرا شود، اما این شرکت برای ارائه خدمت به موقع، بروز و آسان برای ذینفعان و مراجعین زودتر به استقبال آن رفته و در فضای مناسب آن را اجرایی کرده است.
براساس این طرح ارباب رجوع در طبقه همکف توسط کارشناسان پذیرش شده و فرم درخواست مراجعین را تکمیل می کنند سپس سرپرست یا مدیران ارشد شرکت به صورت رو در رو در فضای صمیصمی پاسخگو و پیگیرخواسته های آنان بوده و خدمات لازم به آنها ارائه می شود.
"محمد علایی"، سرپرست شرکت در گفتگوی کوتاه گفت: "میز خدمت حضوری بدین منظور ایجاد شده است تا ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای در خواست خود دریافت کند چرا که شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی در جامعه به وجود می آورد."
شایان ذکر است که در اولین روز فعالیت این طرح میز خدمت پذیرای بیش از 30 نفر از ارباب رجوع ها به شرکت بود.
ملاقات عمومی با سرپرست شرکت روز های دوشنبه از ساعت 7 تا 10 صبح می باشد ؛ و مقرر شده است هر روز یکی از معاونان و یا مدیران در محل میز خدمت پاسخگوی مردم باشند.