به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" با بیان این مطلب اظهار کرد: توجه ویژه به حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی و رصد این امر به وسیله استانداری و فرمانداری ها اهتمام جدی در مسیر دستیابی و تحقق هر چه بیشتر اهداف طرح تکریم را می طلبد.
وی ادامه داد: تبادل تفاهم نامه طرح ساماب با دفاتر پیشخوان دولت و میز خدمت الکترونیک بخش مهمی از فعالیت های شرکت آب منطقه ای تهران و امورات تابعه به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان از دستگاه های اجرایی و نیز انسداد گلوگاه های فساد می باشد.
سنجری نیا در پایان با عنایت به تاکید مدیر عامل شرکت مبنی بر تجهیز و راه اندازی میز خدمت حضوری در امورات تابعه شرکت آب منطقه ای تهران، تصریح کرد: ارتقاء شرایط موجود میز خدمت در امور آب رباط کریم که شهرستان پرجمعیت بهارستان را نیز پوشش می دهد، نیازمند تخصیص امکانات و نیروی انسانی متناسب با بندهای دستورالعمل ابلاغی شماره 43995/6/96 مورخ 18/10/1396 استانداری تهران مبنی بر ایجاد میز خدمت در دستگاه های اجرایی می باشد. وی در پایان خاطر نشان کرد: اجرایپروژه s (نظام آراستگی) می تواند تاثیر چشمگیری در بهبود شرایط موجود طرح تکریم، ارائه خدمات و انجام هر چه بهتر فرآیندها داشته باشد.