مدیر امور منابع آب شهرستان ری گفت : چهار حلقه چاه غیر مجاز طی یک هفته اخیر در محدوده عملکرد این امور پر و مسلوب المنفعه شد .
همکار ارجمند جناب آقای محمود رستمی
شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: شنا و ماهیگیری در سدها و بندهای انحرافی خراسان شمالی ممنوع است.
جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بهار با حضور معاون حفاظت و بهره برداری و مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آّب شهرستان بهمئی، با حضور اعضاء و به ریاست فرماندار و با دستور کار بررسی بیلان آبی دشت ممبی و راهکارهای رفع مشکلات تامین آب شرب این منطقه، در محل سالن جلسات فرمانداری، برگزار شد.
یازدهمین نشست کارگروه تخصصی سازگاری باکم آبی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد ، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، مدیران کل و کارشناسان مرتبط با این حوزه در شرکت آب منطقه ای یزد تشکیل شد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت : اول تا هفتم تیرماه هرسال هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده است اگر چه این مناسبت در تقویم رسمی کشور درج نشده است اما به عنوان یک رویداد فرهنگی در افکار عمومی و رسانه جای خود را باز کرده است و هرساله به این مناسبت فعالیت های فرهنگی وآموزشی زیادی برای ارتقای آگاهی عمومی در موضوع صرفه جویی آب وفرهنگ سازی افکار عمومی پرداخته می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،مهندس اسماعیل افشاری مدیر دفتر هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل این شرکت در گفتگوی ویژه خبری ساعت 19 صدا و سیمای مرکز زنجان حاضر شده و به سئوالات مجری این برنامه خبری پاسخ داد.
بیابان زایی در کنار دو چالش بزرگ چون تغییر اقلیم و کمبود آب شیرین به عنوان سومین چالش مهم جامعه جهانی در قرن ۲۱ محسوب می شود.
نود وششمین جلسه شورای راهبری و اطلاع رسانی طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی روز چهارشنبه 23خرداد ماه به ریاست مهندس محمد حاج رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.
طی مراسمی و با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، نمایشگاه داناب این استان در کانون فرهنگی تربیتی فاطمیه(س) یاسوج، افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان ، رضا میرزایی در بازدید از سرد آبسرده اظهار داشت : عملیات اجرای سد آبسرده بروجرد حدود 37 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .
گزارش تصویری:بازدید استاندار و مدیرعامل سازمان آب منطقه ای گیلان از پروژه در حال ساخت مخزن ده هزار مترمکعبی آستانه اشرفیه
انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین شرکت آب منطقه ای سمنان با . . .
مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در مصاحبه ای به بیان تدابیر ویژه این شرکت جهت حل تنش آبی شهرستان پرداخت.
در نشست مدیر امور منابع آب و مدیر اداره منابع طبیعی شهرستان فهرج بر همکاری این دو اداره نسبت به شناسایی اراضی تصرفی و چاههای آب غیرمجاز تأکید شد.
در راستای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در استان سمنان، در نشست مشترک مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر ضرورت افزایش هماهنگی، اقدامات و برنامههای مرتبط با مدیریت مصرف آب تاکید شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان مسائل و مشکلات بحران آب استان را تشریح نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان ،در راستای اجرای سیاست های وزارت نیرو در جلوگیری از کاشت گیاهان آبدوست، مردم و مسولین این شهرستان حمایت خود رادر جلوگیری از کاشت گیاهان آبدوست در دشت نورآباد اعلام کردند.
رئیس اداره منابع آب شهرستان آذرشهر از تشکیل اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب در این شهرستان خبر داد.
مدیر امور منابع آب فیروزکوه از پر و مسلوب المنفعه شدن 9 حلقه چاه غیر مجاز در حوزه عملکرد این امور طی دو هفته کاری خبر داد.
مدیر امور منابع آب پاکدشت از انسداد یک حلقه چاه غیرمجاز متعلق به شهرداری در خرداد ماه امسال و در حوزه عملکرد این امور خبر داد.
کاظم لطفی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان در بازید از عملیات احداث سد لاستیکی فخرآباد رشت گفت: احداث این سد باعث بهبود آبیاری 1000 هکتار از اراضی شالیزارهای این منطقه می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه تعداد 3 حلقه چاه که به صورت غیرمجاز حفاری گردیده بود در شهرستان سنقر پر و مسلوب المنفعه گردید.
با حضور مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمان و جمعی از مدیران این شرکت در کارگروه اطلاعرسانی، برنامههای هفته صرفه جوی در مصرف آب موردبررسی قرار گرفت.
با حضور مهندس عربپور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کرمان، عملکرد حوزه حفاظت و بهره برداری این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.
هفتمین جلسه کمیته راهبردی طرح احیاء و تعادل بخشی با حضور مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، معاون حفاظت و بهره برداری و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.
مدیر امور منابع آب گرگان و آق قلا از شناسایی و انتقال به پارکینگ 14 دستگاه ادوات حفاری غیر مجاز در سال 96 و 2 نیم ماه ابتدای 97 به پارکینگ شرکت آب منطقه ای استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، چهارمین جلسه کارگروه طرح صیانت از منابع آب استان خراسان رضوی به ریاست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری این استان و با حضور مدیران شرکت های آب و آبفا برگزار شد.