به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه معاون حفاظت و بهره برداری، معاون برنامه ریزی و جمعی از کارشناسان شرکت در همایش و نشست تالاب هشیلان که توسط اداره کل حفاظت ومحیط زیست استان کرمانشاه برگزار شد حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،جلسه بررسی مسائل و مشکلات تأمین آب شرب روستاهای تسکین و تشویر با حضور مهندس صفری سرپرست فرمانداری طارم و مهندس عزیزخانی مدیر امور منابع آب این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری طارم برگزار گردید.
تامین مالی طرح آبرسانی به کرمان از سد شهیدان امیرتیموری (صفارود) در قالب تسهیلات ماده 56 با حضور معاون طرح و توسعه و معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای کرمان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، طی جلسه مشترک بین مدیر امور منابع آب ایجرود و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان هماهنگی های لازم جهت اجرای طرح داناب و افزایش سطح سواد آبی در شهرستان ایجرود به عمل آمد .
فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی به همراه رئیس اداره منابع آب این شهرستان از پروژه بازگشایی رودخانه گرمی چای بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، مهندس رضاپور،مدیرعامل این شرکت از اعضای تیم بدمینتون شرکت آب منطقه ای زنجان ، که در دومین دوره مسابقات سراسری بدمینتون بخش برادران وزارت نیرو حائز مقام قهرمانی در بخش انفرادی شده بودند تجلیل نمود.
مهندس وحید خرمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در گفتگو با برنامه "در مسیر توسعه "شبکه باران به مناسبت بهار انقلاب ...
مدیر امور منابع آب شهرستان رودبار جنوب به منظور بیان اهمیت سفره های آب زیرزمینی و مصرف بهیه آب با جمعی از بهره برداران این شهرستان گفت و گو کرد.
در جلسه ای با حضور معاون حقوقی، پارلمانی و پشتیبانی وزیر نیرو، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان و جمعی از مسئولین، مشکلات حوزه آب سیرجان مورد بررسی قرار گرفت.
همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم جشن بزرگ انقلاب در شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد.
مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی صنعت آب و برق استان تهران به میزبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد .
معاون وزیر نیرو در سفر به استان هرمزگان در نشستی با مدیران صنعت آب این استان به بررسی چالشها و مشکلات آبی هرمزگان پرداخت.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان عنوان کرد: در راستای استفاده بهینه از روان آب ها و آب های سطحی ۱۰۰ نقطه در استان برای احداث سدهای تغذیه مصنوعی در نظر گرفته شده است.
با حضور معاون آب و آبفا وزیر نیرو از طریق ویدیو کنفرانس با رییس جمهور دو پروژه شبکه آبیاری و زهکشی سه هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان میناب و طرح سد تغذیه مصنوعی دشت شمیل و آشکارا در شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی نامه ای جمع کثیری از همکاران شرکت از زحمات و تلاشهای بهرام درویشی مدیرعامل شرکت، معاونین و ذیحساب شرکت تقدیر بعمل آوردند.رسیدگی به مطالبات مالی همکاران، ایجاد نظم و شفافیت و مدیریت مشارکتی از اصلی ترین دلایل همکاران برای سپاسگزاری از مدیریت ارشد شرکت بود متن این نامه به شرح زیر است:
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حجم آب سد کوثر هم اینک 436میلیون متر مکعب می باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 64 درصد افزایش داشته است.
علی یزدان پرست ؛ مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و دینی از محمد مهدی جوادیان زاده؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد برای همکاری شایسته در فعالیت های فرهنگی و دینی این شرکت و کسب رتبه شایسته تقدیر در ارزیابی سال 96 با اهدای لوح، قدردانی کرد.
مدیر دفتر بهرهبرداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقهای گلستان با توجه به شرایط مطلوب آبگیری مخازن سدهای استان در پی بارندگی های اخیرگفت: همشهریان گلستانی از نزدیک شدن و شنا کردن در محدوده سدهای استان خودداری کنند.
جلسه ای با حضور معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کرمان، نمایندگان مجری طرح، مشاور و پیمانکار پیرامون موضوعات مربوط به کارگاه سد شهیدان امیرتیموری (صفارود) برگزار گردید.
در جلسه ای با حضور مدیر امور منابع آب و مدیر امور آبفار شهرستان منوجان مشکلات کم آبی و تأمین آب روستاهای آب گل و بن هور این شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در مصاحبه ای با صدا و سیما، به تشریح وضعیت منابع آبی استان پرداخت.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از آبگیری 75درصدی حجم مخازن سدهای استان معادل 202 میلیون متر مکعب، تاکنون خبر داد.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در پی بارش های مطلوب بهمن ماه امسال، سد وشمگیر در استان سرریز شد.
در راستای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و در جهت اجرایی نمودن دستورالعمل اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی، مدیر امور آب شهرستان دامغان، نشست دوره ای با جمعی از کشاورزان و بهره برداران قراء این شهرستان در خصوص لزوم نصب کنتور هوشمند برگزار نمود.
مدیر دفتر مطالعات شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، میزان بارش ها در استان نسبت به درازمدت 59 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد افزایش داشته است.
ششمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب کهگیلویه و بویراحمد در سال 97 به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور تعدادی از فرمانداران شهرستانها و اعضای شورا در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون 89 میلیون مترمکعب آورد رودخانه ها به مخازن سدهای استان وارد شده و حجم ذخیره آب سدها را به 275 میلیون مترمکعب رسانده است با این حال نسبت به حجم مخازن سدها در تراز نرمال، هم اکنون 82 درصد ظرفیت آن ها خالی است.
این مستند با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و شرکت آب منطقه ای کردستان ساخته می شود
نصب 316 دستگاه کنتور هوشمند آب وبرق در شهرستان فامنین
جلسه کمیته تخصصی سازگاری با کم آبی با حضور اعضا در سالن شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد.