به گزارش روابط عمومی : مهندس بازوند استاندارکرمانشاه طی حکمی بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه را به عنوان "رییس کارگروه تخصصی امور سیل ومخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب"شورای هماهنگی مدیریت بحران دراستان کرمانشاه منصوب نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکمی صادره از سوی بهرام درویشی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، مهندس مجتبی کمالی منش به عنوان سرپرست مدیریت حفاظت و بهره برداری تعیین و منصوب گردید.
نشست و نمایشگاه تخصصی سازگاری با کم آبی به همت وزارت نیرو
مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی از افزایش 50 سانتی متری تراز تالاب قوریگل خبر داد.
مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: در پی بارندگی های اخیر و رهاسازی آب سدهای استان، تراز دریاچه ارومیه طبق آمار 30 فروردین ماه 98 به یک هزار و 271 متر و 42 سانتی متر رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته 70 سانتی متر و نسبت به اول مهر 97 یک متر و 17 سانتی متر افزایش دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در بازدید بیست و هفتم فروردین ماه سال جاری که با حضور نمایندگان شرکت مدیریت منابع آب ایران و در راستای هماهنگی برای فراهم سازی مقدمات بهره برداری از سامانه گرمسیری به عمل آمد جلسه مشترکی در بیست و هشتم فروردین ماه با حضور مدیرعامل شرکت, سازمان جهاد کشاورزی و مشاورین مرتبط در سالن جلسات شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار گردید.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان اظهار کرد: سد شنجور رزن بزودی سرریز می کند.
سرپرست شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: 3000 متر کانال جدید هدایت سیلاب، موسوم به کال ملکش در ورودی غربی بجنورد حفر و بازگشایی شد.
ارسال کمک های جمع آوری شده توسط کارکنان شرکت آب منطقه ای همدان به مناطق سیل زده لرستان
مدیر امور بهره برداری و نگهداری از سد و نیروگاه طالقان گفت: از امروز حجم آب خروجی از سد طالقان به منظور تغذیه مصنوعی دشت قزوین مجددا افزایش یافت.
رییس اداره منابع آب حوزه یزد و اشکذر اظهار داشت :ایستگاه منشاد درسال جدید با بیشترین بارندگی در بین ایستگاه های استان از میزان بارش ۴۶۳میلی متری بهره مند بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، کمک های همکاران این شرکت برای هموطنان عزیز گلستان ارسال گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان ، به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مدیر عامل این شرکت با جوانان نشستی صمیمانه داشت.
کارکنان شرکت آب منطقه ای هرمزگان در اقدامی خیرخواهانه یک روز حقوق خود را برای کمک به سیل زدگان خوزستان اختصاص دادند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان ، مشاور جوانان شرکت سهامی اب منطقه ای هرمزگان گفت : توجه به توانمندی ها و ایده های کارکنان جوان ادارات سبب پویایی و بهره وری بیش از پیش سیستم می شود.
معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی آغاز پروژه شبکه آبیاری و زهکشی قره سو و زرینگل با حضور مدیران وکارشناسان بانک توسعه اسلامی و همچنین مسئولین استانی در استان خبر داد..
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از رهاسازی آب سد گلستان با مقدار 20 متر مکعب ثانیه با هدف ایجاد ظرفیت خالی در مخزن سدگلستان از صبح چهارشنبه 28 فروردین خبر داد..
در پی درج خبری تحت عنوان " 51 میلیارد تومان بودجه لایروبی رودخانه ها چه شد؟" در برخی از رسانه ها و نیز فضای مجازی دکتر فرشید فیض اللهی رئیس گروه نظارت بر طرح های مهندسی رودخانه شرکت مدیریت منابع آب ایران در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری سد ماملو از رها سازی آب این سد در راستای مدیریت و کنترل سیلاب های احتمالی خبر داد.
جلسه ای با محوریت بررسی سیلاب های اخیر در سطح استان با حضور مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، معاونین و جمعی از مدیران حوزه ستادی شرکت تشکیل گردید.
مدیر امور آب فیروزکوه از انسداد 193 حلقه چاه غیر مجاز در سال 97 خبر داد.
مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: دوره بازگشت بارش های سال جاری در استان خراسان رضوی 25 ساله محاسبه شده است.
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامهریزی استان بوشهر در بازدید از پروژه احداث سد باغان، این پروژه را یکی از مهمترین طرح های عمرانی استان نامید.
نشست تخصصی «مدیریت سیلاب و اطلاعات مکانی» همزمان با تهران، با حضور اساتید، مدیران اجرایی و کارشناسان دستگاههای اجرایی مرتبط با امر سیلاب در سازمان مدیریت و برنامهریزی آذربایجانشرقی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
به منظور بحث و تبادل نظر در مورد مطالعات بهنگام¬سازی بیلان حوضه آبریز سفیدرود بزرگ مختوم به سال آبی 97-1396، نشست مشترکی بین استانهای ذیربط به میزبانی شرکت آب منطقه¬ای گیلان برگزار گردید.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی طی گزارشی اهم فعالیت های این دفتر در سال گذشته را اعلام کرد.
به منظور بررسی و برآورد خسارت ناشی از بروز سیلاب های ناشی از بارندگی های مورخ 25/01/98 مدیر امور منابع آب کرمان به اتفاق تعدادی از همکاران این امور و مسئولین اجرایی از مناطق مد نظر بازدید نمودند.
جلسه بررسی حقابه زیست محیطی سد نساء با حضور دکتر موسوی آیت الهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرمانداران شرق استان، مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان و هیئت همراه و جمعی از مسئولین برگزار گردید.
مهندس وحید خرّمی ، مدیرعامل آب منطقه ای گیلان ، در راستای اجرای بخشنامه سفر هفتگی مدیران کل دستگاه های اجرایی به شهرستان ها روز دوشنبه 26 فرودین ماه پس از برگزاری جلسه در دفتر فرمانداری شفت از پروژه های آب منطقه ای در این شهرستان بازدید به عمل آورد.
مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان و هیئت همراه در تاریخ 27 فروردین ماه 98 از دشت اسکنبیله منطقه ریگان بازدید نمودند.