به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران: آقای مهندس سید جمال موسوی معاون بهره برداری آب منطقه ای مازندران با اشاره به خشکسالی های اخیر و عدم کامل ابگیری سد در طی 6 سال گذشته گفت: بهره بر داری سه واحد نیروگاه برقابی سد شهید رجایی بطور همزمان باوقوع سرریز آن با حجم 20 متر مکعب بر ثانیه یک رویداد مهم در دوران بهره بردا ری این سازه بزرگ آبی محسوب می شود .
فرماندار شهرستان ریگان از مدیر و پرسنل امور منابع آب این شهرستان به واسطه اقدامات موثر انجام شده توسط این امور در مدیریت بحران و سیلاب سال 98 با اهدای لوح، تقدیر نمود.
حضور بیش از 25 خبرنگار و عکاس در سد شهیدرجایی و ارائه گزارش آن ها از رویداد مهم سرریز سد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای عنوان کرد: شایعه بازگشایی دریچه سد_ایوشان در سیل_پلدختر و معمولان کذب_محض است
در همایش فصلی ائمه جماعات و مسئولان فرهنگی که به میزبانی شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی برگزار شد، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در آذربایجان شرقی بر ضرورت مدیریت مصرف آب تأکید نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسهای که با حضور مدیرعامل شرکت, نمایندگان معاونت طرح و توسعه و برنامه ریزی, معاون منابع انسانی, مالی و پشتیبانی شرکت, نمایندگان شرکت سرمایه گذاری هلدینگ شایگان و نمایندگان دفتر امور اقتصادی استانداری, اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان و مدیر امور مالی و ذیحسابی شرکت برگزار گردید مدل های واگذاری اجرای طرح های تملک دارایی های سرمایه ای به بخش خصوصی به بحث و بررسی گذاشته شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکمی صادره از سوی بهرام درویشی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت و به پیشنهاد معاون حفاظت و بهره برداری مهندس حسین منصوری به عنوان سرپرست مدیریت امورمنابع آب شهرستان اسلام آباد و دالاهو تعیین و منصوب گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکمی صادره از سوی بهرام درویشی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت و به پیشنهاد معاون حفاظت و بهره برداری مهندس نورالدین احمدیان به عنوان سرپرست مدیریت امورمنابع آب شهرستان سرپل ذهاب تعیین و منصوب گردید.
مراسم اختتامیه طرح گسترش سواد آبی (داناب) در سال تحصیلی 97-98 در استان کرمان با حضور جمعی از مدیران و دانش آموزان در دبیرستان علامه حلی شهرستان رفسنجان برگزار گردید.
مدیر امور نظارت بر بهره برداری و نگهداری سد لار از تغییر وضعیت انتقال آب از حالت پمپاژ به ثقلی خبر داد.
مدیرعامل آب منطقه ای گیلان گفت : آبگیری سد سفیدرود به حد نرمال خود رسیده و با حجم یک میلیارد و 50 میلیون متر مکعب آبگیری شده است.
فرماندار رباط کریم گفت: لایروبی رودخانه ها باید در اولویت دستگاه های ذیربط باشد و با ساخت و ساز در حاشیه رودخانه ها برخورد جدی می شود.
سرپرست امور آب دماوند درجلسه ویژه کمیته بحران بخش رودهن آزادسازی حریم و بستر رودخانه های این بخش را یکی از مهمترین برنامه های این امور عنوان کرد.
سرپرست امور منابع آب اسلامشهر از آزادسازی و لایروبی 15500 متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه کن طی فروردین سال جاری خبر داد.
سرپرست امور منابع آب ورامین گفت: با توجه به لزوم صیانت از منابع آبی و حفظ حقوق حقابه کشاورزان و محیط زیست، با بهره بردداران غیرمجاز از منابع آب برخورد قاطع و قانونی صورت می گیرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : سد مخزنی گیلانغرب که چند روز در آستانه سرریز بود، در نهایت شب گذشته (یکشنبه) وارد مرحله سرریز شد و هم اکنون حجم مخزن آن بیش از ۲3 میلیون مترمکعب می باشد.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران جهت بررسی چالش ها و مشکلات و همچنین آشنایی با پرسنل از امور آب دماوند بازدید کرد.
رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان لرستان عنوان کرد: عملکرد وزارت نیرو در سیل اخیر لرستان برجسته و قابل تحسین است
به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران مدیرعامل شرکت آب منطقهای مازندران با اشاره به اینکه تمامی سدهای استان در وضعیت سرریز قرار دارند، گفت: سد شهید رجایی نیز صبح روز یکشنبه اول اریبهشت ماه به برکت بارندگیهای مناسب سال آبی جاری پر شده و پس از 6 سال شاهد سرریز آن بودهایم.
به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: آزادسازی بستر رودخانهها به بخشی از مطالبات مردم تبدیل شده که باید در جهت انجام آن تلاش کنیم تا در سیلابهای بعدی شاهد خسارات کمتری باشیم.
معاون طرح وتوسعه شرکت آب منطقه ای گلستان از تخصیص ۹۲/۲میلیون یورو تسهیلات بانک توسعه اسلامی برای تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی قره سو- زرین گل گلستان به اراضی کشاورزی شهرستان علی آباد کتول خبرداد..
با حضور استاندار اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل اولین جلسه شورای حفاظت منابع، مجاری و تاسیسات آبی استان در سال 98 برگزار شد.
جلسه ای با حضور معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کرمان، مدیرعامل شرکت جنرال مکانیک، مدیرعامل شرکت مهندسی مشاور طوس آب و مجری پروژه آبرسانی به شهرهای بم و بروات تشکیل گردید.
جلسه بررسی روند اجرایی پروژه های تصفیه خانه آب کرمان و شهرستان بافت با حضور معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کرمان، مهندس فرح بخش و مسئولان مربوطه تشکیل گردید.
مدیر امور آب شمیرانات از آزادسازی بیش از 20 هزار متر مربع از اراضی بستر رودخانه آهار خبر داد.
دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت آب منطقه ای تهران گفت: انسداد گلوگاه های فساد و نقاط آسیب پذیر با الکترونیکی نمودن فرآیندها ارتباط مستقیم دارد.
دوره آموزشی آشنایی با قراردادها و مقررات پیمانکاری با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه در شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار گردید.
سرپرست امور منابع آب ورامین گفت: با توجه به اعلام پرونده های تخلفی غیرمجاز به مراجع قضایی مقرر شد نسبت به آزاد سازی بستر و حریم رودخانه ها با همکاری مراجع انتظامی اقدام شود.
جناب آقای پرویز فتاح، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران در تاریخ 30 فروردین 1398، با اشاره به سیلابهای خوزستان اظهار کردهاند «میشد این حادثه در خوزستان رخ ندهد و حتما پیش بینی ها در مدیریت مخازن سدها اشکال داشته است.» نظر به اهمیت جایگاه نماز جمعه تهران و حساسیت هر گونه سخنی که در این جایگاه از جانب هر فردی بیان میشود، سازمان آب و برق خوزستان، لازم میداند درخصوص این اظهارات نکاتی را به استحضار ملت ایران و بالاخص مردم خسارت دیده از سیلابهای اخیر در خوزستان برساند.